Compania Isopan a fabricat şi distribuit, în 2018, peste 15 milioane de metri pătraţi de panouri metalice termoizolante, în România şi alte 72 de ţări de pe 4 continente, contribuind cu 47% la cifra de afaceri de 630 milioane de euro înregistrată de concernul Manni, din care face parte.
Isopan rămâne lider mondial pe segmentul panourilor metalice termoizolante, în timp ce Isopan Est - una dintre cele 9 subsidiare Isopan, deschisă în România în 2006 - îşi consolidează, la rândul său, poziţia de lider al pieţei locale şi derulează noi investiţii pentru a veni în întâmpinarea nevoilor pieţei din România şi Europa de Sud-Est. Pe piaţa panourilor metalice termoizolante din România, de 6.5 milioane de m² anual, Isopan Est deţine o cotă de piaţă de 20%.
De-a lungul celor 13 ani de la intrarea pe piaţa din România, Isopan şi-a construit treptat business-ul, având ca repere experienţa şi baza puternic construită de grup, la nivel global, în cei 40 de ani de dezvoltare a tehnologiilor şi a producţiei de panouri. Ca dovadă stau performanţele ultimilor 3 ani, în care creşterea vânzărilor a fost de peste 50%, doar pe piaţa locală.
Piaţa de construcţii comerciale şi industriale şi-a continuat ascensiunea - cu paşi mici, dar siguri - determinând implicit şi o creştere a cererii de panouri termoizolante. O noutate, venită ca un răspuns la nevoile pieţei şi alinierea cu reglementările legislative privind rezistenţa la foc, în ceea ce priveşte acordarea autorizaţiilor de securitate la incendiu, o constituie faptul că tot mai mulţi clienţi din România aleg să construiască folosind panouri metalice cu protecţie la foc.
Drept urmare, a fost inaugurată o a doua linie de producţie, cu o capacitate de producţie de 1,6 milioane de metri pătraţi de panouri metalice termoizolante pe an, dedicată în special acestui tip de produse, cele mai solicitate de clienţi fiind cele din gama Isofire - realizate din vată minerală şi pereţi cu acoperire metalică dublă.