Vodafone România a înregistrat, în trimestrul încheiat la 31 decembrie 2019, o creştere de 2% a veniturilor totale faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, se arată într-un comunicat remis Redacţiei noastre.
Murielle Lorilloux, CEO Vodafone şi UPC România, a declarat: "În trimestrul trecut, am continuat să investim în reţelele noastre şi am lansat oferte noi şi îmbunătăţite de servicii fixe şi TV pentru toţi clienţii noştri. Aceştia se pot bucura acum, ca urmare a angajamentului nostru de a furniza tehnologii inovatoare precum 4K, de un portofoliu complet de competiţii sportive în cadrul pachetelor UPC şi Vodafone TV. Vom continua procesul de integrare, iar în curând vom finaliza fuziunea celor două companii şi vom deveni o singură entitate, pas ce ne va permite să consolidăm şi mai mult capabilităţile mobile şi fixe. Vom continua să colaborăm cu autorităţile pentru a asigura un echilibru adecvat în ceea ce priveşte securitatea, acoperirea şi investiţiile pentru susţinerea digitalizării societăţii româneşti, în timp ce analizăm cu atenţie condiţiile pieţei pentru a avea o concurenţă bună şi sănătoasă".
Potrivit sursei citate, ca urmare a finalizării procesului de achiziţie a UPC România în data de 31 iulie 2019, rezultatele pentru acest trimestru includ, de asemenea, cifrele raportate de UPC România.