Bistromar la Timona, grupul care deţine Alfredo Seafood, divizia de distribuţie şi procesare a peştelui şi fructelor de mare, a încheiat 2021 cu o cifră de afaceri de aproximativ 100 milioane lei, conform unui comunicat de presă. Aceasta depăşeste cu 22% valoarea de 82 milioane lei, atinsă în 2020.
"Funcţionăm în parametri financiari estimaţi la începutul anului. Am avut o creştere bună faţă de 2020 şi ne dorim să păstrăm şi anul acesta acelaşi trend. Am devenit parteneri cu câţiva retaileri online care au o evoluţie bună. Canalul online este un domeniu care a explodat în pandemie, iar o parte dintre clienţi a rămas în acest mod de a face cumpărături. Un alt domeniu în care am crescut în perioada pandemiei a fost HoReCa", spune Mihai Cristian Dărmănescu, Director General Bistromar la Timona.
Potrivit sursei citate, cele mai recente investiţii ale grupului au fost în divizia logistică şi tehnologizare. De curând, grupul a achiziţionat un nou utilaj, ceea ce a dus la lansarea unei noi game de produse ambalate în termofomare.
În ce priveşte zona de logistică, 2021 a fost anul în care compania a încheiat o tranzacţie cu un jucător important din piaţă care a crescut numărul de clienţi recurenţi pe lună pentru Frigonet Logistics la 100. Cu un depozit central de circa 1500 paleţi în zona de sud a capitalei şi depozite de tip hub în Cluj, Bacău şi Constanţa, Frigonet poate atinge 3000 de puncte de livrare pe săptămână. Zilnic, maşinile frigorifice transportă 20 de tone de peşte şi 15 tone de alte produse.
În viitorul apropiat, principalele două preocupări ale Bistromar la Timona sunt creşterea canalului online şi dezvoltarea exportului. Acestora li se adaugă şi creşterea numărului de angajaţi cu 10% până la finalul acestui an.