ÎN AL TREILEA TRIMESTRU DIN 2021 OPPO înregistrează o evoluţie record în România şi în alte ţări din regiunea Europei Centrale şi de Est

G.B
Companii / 8 decembrie 2021

OPPO înregistrează o evoluţie record în România şi în alte ţări din regiunea Europei Centrale şi de Est

OPPO, lider global de tehnologie, a prezentat rezultatele record înregistrate în ţările din regiunea Europei Centrale şi de Est, ce au la bază strategia "glocal" conform căreia compania creează o sinergie între resursele globale ale companiei şi talentele locale pentru a dezvolta cele mai utile inovaţii şi cele potrivite produse pentru nevoile utilizatorilor, conform unui comunicat remis redacţiei.

Conform datelor furnizate de Canalys, OPPO a înregistrat cele mai mari creşteri în acestă regiune pe parcursul trimestrului al treilea al anului 2021, respectiv evoluţii importante în România (+130% faţă de anul trecut), Turcia (+60% faţă de anul trecut) şi Polonia (+44% faţă de anul trecut). Aceste evoluţii reprezintă creşterea interesului utilizatorilor faţă de tehnologiile OPPO pe întregul continent şi, implicit, poziţionarea brandului ca al patrulea cel mai mare producător de smartphone-uri, cu o creştere anuală de 45%, potrivit sursei citate.

În momentul de faţă,OPPO este prezent în 11 ţări din Europa Centrală şi de Est, deservind peste 400 de milioane de oameni. În ultimul trimestru, OPPO a înregistrat multiple rezultate record în pieţele cheie din regiune, clasându-se în top trei producători de smartphone-uri în Polonia, Turcia, România şi Ucraina. Compania s-a lansat în vara acestui an în Ungaria şi Slovacia, clasându-se încă de la început în top patru producători de smartphone-uri. Un alt rezultat important a fost înregistrat şi în Kazakhstan unde ultimele modele din gama Reno (Reno5 şi Reno6) au atins o cotă de piaţă de 31% în categoria mid-range. În Rusia, vânzările online au crescut cu 600% de la începutul anului 2021, iar în România, OPPO a atins o cotă de piaţă de 14% în puţin peste un an de la lansare, ceea ce reprezintă un record în industrie la nivel local.

Printre cele mai importante investiţii din regiune se numără Centrul European de testare din România în cadrul căruia compania verifică funcţionarea fluidă a produselor, fabrica din Turcia dar şi crearea multiplelor echipe locale specializate.

"OPPO este un brand tânăr al cărui ADN se bazează pe dezvoltarea inovaţiilor. Pe măsură ce brandul se dezvoltă în regiunea Europei Centrale şi de Est, ne concentrăm pe oferirea unor produse simple şi uşor de folosit, care permit utilizatorilor să îşi exploreze creativitatea păstrându-şi confidenţialitatea. Considerăm că utilizatorii din regiune apreciază această abordare, demonstrat prin succesul companiei pe multiple pieţe locale" a declarat Johnny Zhang, Preşedinte OPPO pentru Europa Centrală şi de Est.

Pentru a consolida succesul din această regiune, OPPO va dezvălui cele mai noi inovaţii în cadrul evenimentului anual, INNO DAY, care va avea loc pe 14 şi 15 decembrie. Evenimentul este deschis atât pentru jurnalişti cât şi pentru utilizatori şi va prezenta descoperirile de ultimă oră ale companiei, se arată în comunicat.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
danescu.ro
boromir.ro
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
domeniileostrov.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Dec. 2024
Euro (EUR)Euro4.9755
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7397
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3041
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină6.0232
Gram de aur (XAU)Gram de aur403.6495

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
petreceriperfecte.ro
novaplus.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb