La un an de la rebrandingul platformei Eucemananc în tazz by eMAG, start-up-ul anunţă rezultate puternice şi planuri ambiţioase pentru următorul an, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
După ce în 2020 s-a adaptat pentru a le oferi clienţilor acces la cumpărături în siguranţă prin investiţii în tehnologie şi în îmbunătăţirea procesului de livrare, platforma tazz by eMAG a ajuns la peste 1,2 milioane de instalări ale aplicaţiei mobile şi peste 500.000 de clienţi activi în fiecare lună, fiind cea mai descărcată aplicaţie din categoria "Food & Drink".
Investiţiile şi proiectele derulate pe parcursul anului trecut au condus la vânzări cu valori de 13 ori mai mari faţă de cele din 2019. Mâncarea şi produsele de bază au înregistrat cele mai mari creşteri: produse de curăţenie, articole sportive, cosmetice şi alte produse de îngrijire personală. De la mâncare şi băuturi sau tutun, până la flori sau teste rapide pentru depistarea Covid-19, românii pot găsi acum aproape orice pe tazz by eMAG.
"Mulţumim clienţilor, restaurantelor şi livratorilor pentru încrederea acordată unui business nou, local, într-un an atât de provocator pentru toată lumea. Dincolo de contextul pandemiei, pentru noi a fost un an în care am trecut printr-un rebranding, ne-am schimbat complet tehnologia, ne-am mărit echipa de şase ori şi am lansat parteneriate foarte puternice care, într-un final, au generat vânzări de 13 ori mai mari decât în anul precedent. Pentru anul care urmează, ambiţiile şi investiţiile sunt şi mai mari: ne dorim să rămânem un partener de bază pentru industrie şi să creştem alături de partenerii noştri," a spus Alin Şerban, CEO tazz by eMAG.
Platforma, care a ajuns la un portofoliu de peste 6.000 de restaurante şi magazine partenere, îşi propune să depăşească pragul de 10.000 de parteneri în următorul an şi să genereze un volum de vânzări de opt ori mai mare în 2021.
Pentru a îmbunătăţi procesul de livrare, tazz by eMAG a introdus posibilitatea acordării de recenzii şi recompense curierilor, care astfel sunt mai motivaţi să ofere o experienţă din ce în ce mai bună clienţilor platformei. Planurile tazz by eMAG pe noul an includ creşterea reţelei de livratori în toată ţara, precum şi dezvoltarea unei flote proprii de maşini şi scutere electrice.
Investiţii masive în tehnologie şi echipă
Dintre cele peste 26 milioane lei pe care tazz by eMAG i-a investit anul trecut, cea mai mare parte a mers către îmbunătăţirea experienţei utilizatorilor prin intermediul tehnologiei din spatele platformei, dar şi către îmbunătăţirea calităţii livrării. De asemenea, o parte importantă a acestor investiţii a mers către digitalizarea micilor comercianţi, care au avut parte de un acces mai facil pe platformă.
În următorul an, tazz by eMAG are în plan investiţii direcţionate în îmbunătăţirea experienţei de cumpărare prin intermediul inteligenţei artificiale, livrarea din ce în ce mai rapidă şi extinderea în noi oraşe. Pentru a susţine în continuare dezvoltarea platformei, tazz by eMAG va angaja anul acesta 100 de specialişti în IT.
În prezent, clienţii se pot bucura de ofertele tazz by eMAG în 22 de oraşe: în Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara, Iaşi, Constanţa, Braşov, Ploieşti, Craiova, Arad, Oradea, Sibiu, Deva, Alba Iulia, Baia Mare, Piteşti, Galaţi, Brăila, Reşiţa, Botoşani, Târgu Mureş, Suceava şi Roman.
Platforma îşi propune să fie prezentă în toate oraşele cu o populaţie de peste 100.000 de locuitori în următorii trei ani.