Veniturile totale ale Vodafone sunt de 905 milioane de euro în anul financiar încheiat la 31 martie 2020.
Ca urmare a finalizării procesului de achiziţie a UPC România în data de 31 iulie 2019, rezultatele pentru acest an includ, de asemenea, cifrele raportate de UPC România, se arată într-un comunicat remis Redacţiei noastre.
De la achiziţia UPC, baza consolidată de clienţi cu servicii fixe broadband a crescut cu 18.000, atingând o valoare de 702.000 de clienţi.
Valoarea ARPU mobil a fost de 5.1 euro în anul fiscal încheiat la 31 martie 2020, înregistrând o scădere de -0.2% faţă de anul trecut.
Murielle Lorilloux, CEO Vodafone România: "Anul financiar trecut a fost foarte dinamic pentru noi şi am avut numeroase realizări importante care includ, printre altele, lansarea primei reţele 5G din ţară şi extinderea pe piaţa IoT pentru a permite clienţilor noştri business să devină şi mai performanţi pe o piaţă competitivă. Am continuat cu o altă realizare semnificativă, nu numai pentru noi, ci şi pentru întreaga societate digitală din România - achiziţia UPC. Am lansat prima ofertă comercială convergentă la începutul lunii septembrie 2019 şi am finalizat extrem de rapid procesul de fuziune în doar câteva luni. La sfârşitul acestui an financiar, ne-am adaptat strategia şi modul de lucru pentru a face faţă acestei crize sanitare şi sociale fără precedent. Am continuat să investim şi să creştem capacităţile reţelelor noastre pentru a menţine România conectată şi eforturile noastre au fost răsplătite cu certificarea "Best in Test" primită din partea auditorului independent umlaut AG (fostul P3 communications). De la începutul pandemiei, am investit toate eforturile pentru a ne proteja angajaţii, pentru a dezvolta soluţii fiabile de comunicaţii pentru toţi clienţii noştri astfel încât aceştia să-şi poată desfăşura în continuare viaţa personală şi profesională fără probleme. Iniţiativele noastre s-au concentrat pe sprijinirea întregii societăţi româneşti, de la furnizarea accesului la educaţie online, până la donaţii semnificative şi sprijin pentru instituţiile medicale şi autorităţile statului. Toate acestea nu ar fi fost posibile fără resursa noastră principală: cei mai buni profesionişti în telecomunicaţii de pe piaţă, cu aptitudini de top şi determinaţi să depăşească situaţia actuală. Vom continua să ne intensificăm eforturile în sprijinul societăţii digitale româneşti, fie că este vorba de companii, autorităţi şi instituţii medicale, precum şi clienţi rezidenţiali, prin asigurarea serviciilor de comunicaţii capabile să-i ajute pe toţi să depăşească mai bine situaţia generată de acest nou context. Acum, mai mult ca oricând, ne reafirmăm angajamentul şi abilitatea de a oferi servicii mobile, fixe şi TV fiabile şi de înaltă calitate pentru România".
1. Și totuși...
(mesaj trimis de Cristian în data de 12.05.2020, 12:55)
Care este rezultatul financiar la care să ajuns la 31 martoe 2020???