ÎN AUGUST: Unilever, Procter & Gamble şi Biofarm au avut cea mai mare vizibilitate în media

Mirabela Vasile
Media-Advertising / 17 septembrie 2015

Unilever, Procter &Gamble şi Biofarm sunt advertiserii cu cea mai mare vizibilitate în publicitate, în luna august, potrivit mediaTRUST.

În clasamentul celor mai activi advertiseri, realizat în funcţie de numărul de spoturi publicitare difuzate de canalele media, Unilever ocupă locul întâi cu un număr de 19.751 de reclame, având un cost Rate Card estimat la 28,8 milioane de euro.

Procter & Gamble ocupă poziţia secundă cu 19.041 de reclame difuzate, şi un rate card estimat la 36,9 milioane de euro. Pe locul trei în topul celor mai vizibili advertiseri se află Biofarm cu 13.442 de reclame, şi un Rate Card de 13,4 milioane de euro.

Din distribuţia reclamelor pe medii de difuzare se observă o scădere a numărului de machete publicate în presa scrisă, accentul punându-se pe posturile de televiziune şi radio. În perioada 1-31 august 2015, s-au difuzat 297.149 de reclame la posturile de televiziune, 39.924 la radio, iar 5.945 în presa scrisă.

În ceea ce priveşte advertiserii aflaţi pe primele locuri în clasament, distribuţia spoturilor publicitare este realizată în felul următor. Astfel, campania publicitară realizată de Unliever este vizibliă în mod deosebit la posturile de televiziune şi cele de radio, România TV fiind postul TV cu cele mai multe reclame difuzate - 2.871, iar Radio ZU a difuzat 91 de spoturi. În presa scrisă Viva este sursa cu cele mai multe reclame publicate - 4.

Campania Procter&Gamble a avut mai multe difuzări la postul de televiziune Prima TV (2.786 reclame), iar în presa scrisă, Practic în bucătărie a publicat 8 machete.

Biofarm a mizat doar pe posturile de televiziune, iar printre sursele cu cele mai multe reclame difuzate se numără Kanal D (2.446 reclame), Antena 3 (2.381 reclame)şi ZU TV (2.135 reclame).

Telekom, Delikat şi Orange ocupă primele poziţii în topul celor mai vizibile branduri în publicitate. Astfel, Telekom se află pe primul loc cu 5.979 de reclame, cu un buget alocat de 17,7 milioane de euro, urmat de Delikat cu 5.900 reclame şi un Rate Card estimat la 11,4 milioane de euro.

Orange a înregistrat 5.568 de reclame, având un Rate Card estimat la 10,7 milioane de euro.

Printre cele mai promovate branduri se numără şi Nivea (5.531 reclame), Lidl (5.221 reclame), Nurofen (5.045 reclame), Vodafone (4.744 reclame) etc.

În ceea ce priveşte distribuţia reclamelor pe canalele media, vizibilitatea brandurilor este mai puternică pe posturile TV, urmate de radiouri şi presa scrisă.

Telekom a înregistrat cele mai multe difuzări la Antena 1 (923 spoturi). La categoria posturilor de radio, Radio 21 a înregistrat cele mai multe reclame (124), iar în presa scrisă 5 machete în revista Ciao.

Delikat a avut cea mai mare vizibilitate la posturile România TV (1.011 reclame), Naţional TV (937 reclame) şi TVR 2 (750 reclame).

Iar Orange a avut cele mai multe difuzări la Radio ZU (675 spoturi), Antena 1 (666 reclame), iar în presa scrisă, cele mai multe machete au fost publicate în Ciao (11).

Potrivit numărului de reclame înregistrate pe canalele media pe parcursul lunii august, 2015, sectorul Alimentar a numărat 83.239 de reclame. Sectorul Farmaceutic ocupă poziţia a doua cu 65.293 de reclame, iar locul trei este ocupat de sectorul Comerţ - 46.398 de reclame difuzate.

În cadrul sectorului Alimentar, advertiserii cu cea mai mare vizibilitate sunt European Drinks, Heinken şi Ursus. Cele mai agresive campanii de promovare în sectorul farmaceutic le-au avut Biofarm, Reckitt Benckiser, Sandoz.

Lidl, Dante Internaţional (eMag) şi Praktiker sunt advertiserii cel mai bine promovaţi la categoria Comerţ.

În funcţie de numărul de spoturi difuzate, sectorul Cosmetice este reprezentat de Procter&Gamble, Unilever şi Beiersdorf.

Opinia Cititorului ( 1 )

  1. Averile mogulilor romani si cum au fost ele dobandite...

    Va comunicam in cele ce urmeaza o modalitate inedita de spalare a banilor al carei autor este faimosul milionar Rolls Royce, devalizatorul Bancorex Liviu Tudor-patronul Reporter Virtual si membru al Clubului de la Roma. Veti vedea in cele ce urmeaza rezultatele unei munci sub acoperire efectuate de jurnalistii de la Rise Project la autoritatile fiscale franceze, la notariatele din Franta, acolo unde teparul Liviu Tudor si-a construit un buncar in care a investit 10 milioane de euro in afara de pretul de achizitie care s-a ridicat la inca 6 milioane de euro. 

    Dupa devalizarea bancilor Bancorex si Unirea pe care le-am aratat aici, teparului Liviu Tudor i-a venit ideea in 2007 sa-si cumpere o casa tip palat in localitatea Menton din sudul Frantei. Astfel a infiintat o societate, care la inceput a avut un capital social de 150 de mii de euro, detinut de Monica Tudor si Liviu Tudor dupa cum se poate vedea mai jos in actele oficiale. Acestea pot fi vizualizate in intregime AICI 

    Apoi , pentru ca Liviu Tudor nu a avut niciodata un serviciu desi se da mare inventator ( a inventat apa calda, roata patrata si tepele bancare) si trebuia sa investeasca niste bani in societatea La Vista si in casa proprie, situata in bulevardul Garavan numarul 89, localitatea Menton, Liviu Tudor a decis sa-si devalizeze propriile firme, inventand un mecanism pe cat de simplu pe atat de riscant si prostesc. 

    A construit in Romania o societate care se numeste Internet City Doi S.A. avand sediul in bulevardul Dimitrie Pompei nr. 6,  si care are un capital social de 6 milioane de euro in care actionari sunt: Prefabricate Vest cu un aport de capital de 11,48 milioane ron ( alti bani proveniti din devalizarea bancior si scursi prin prefabricate in Internet City Doi si apoi in Franta), alt actionar Banca Comerciala Nova Bank cu un aport de capital de 8.389.18 milioane ron, banca devalizata si inchisa de teparul Liviu Tudor, S.C. Digi Net S.A., aport la capital 14 milioane 778.094 ron. 

    Persoanele imputernicite de devalizatorul Liviu Tudor pe aceasta firma, asa cum se vede mai jos sunt Stefan Sebastian, Maria Dragomirescu (aceeasi persoana care administreaza si societatea din franta dupa cum se poate vedea in statutul societatii), Gelu Marchidan, iar printre cenzori o gasim nu-i asa, chiar pe sora lui Liviu Tudor, doamna Lungoci Cristina, ca doar trebuia si ea sa castige niste bani. Societatea Internet City Doi S.A, a accesat fonduri europene pentru cladirile Novo Park, promitand ca va furniza in schimbul fondurilor pentru construirea cladirii facilitati de internet si comunicare pentru chiriasii viitori ai acestei cladiri. In schimb, banii absorbiti de Internet City Doi au fost aportati la capitalul social al societatii La Vista cu sediul social acasa la devalizatorul Liviu Tudor, in adresa bulevardul Garavan, 89, Menton, Franta. 

     

    ​ 

    Sa vedem ce face cu banii societatea Internet City Doi S.A. Aceasta societate are 8 angajati, o cifra de afaceri de 5.187.817 mii ron, in anul 2014, adica aproximativ 1,3 milioane de euro. Veniturile totale ale societatii Internet City Doi care are sediul in Novo Park (Dimitrie Pompei nr.6) administrata de sora lui Liviu Tudor si de Maria Dragomirescu (care administreaza si societatea din Franta). Deci o societate cu o cifra de afaceri de 1.3 mil euro inventeaza 9.414.681 euro, fonduri care se duc pentru “marirea capitalului social” al societatii La Vista, proprietara din bulevardul Garavan 84, Menton, Franta. Cu alte cuvinte o societate cu o cifra de afaceri de 1.3 milioane de euro gaseste prin buzunare 10 milioane de euro care provin din fonduri europene de la actionarii bancii devalizate (Nova Bank) si din fondurile destinate constructiei imobilului cladire Novo Park si ii transfera in Franta in casa lui Liviu Tudor care nu produce nici un profit pentru societatea Internet City Doi si care nu va da niciodata acesti bani inapoi. 

    Iata dovada devalizarii uriase a firmei Internet City Doi S.A. de catre actionarul real din umbra Liviu Tudor si spalarea unor bani din fonduri europene astfel incat Liviu Tudor sa nu fie pus sa plateasca impozit pe profit si impozit pe dividende, in suma de 32% fata de acesti 9.4 milioane de euro, ceea ce inseamna ca statul roman NU A INCASAT NUMAI DIN ACEASTA TRANZACTIE APROAPE 3 MILIOANE DE EURO PE CARE TREBUIA SA II INCASEZE. Dovada mai clara a spalarii banilor, a evaziunii fiscale si a devalizarii propriilor firme in interesul patronului Reporter Virtual, miliardarul Rolls Royce, Liviu Tudor-bidonul Microsoft, spagarul EADS si mafiotul din umbra specializat numai in tranzactii financiare dubioase de acest tip. 

    Mai jos gasiti actele care dovedesc toate aceste tranzactii. 

    Liviu Tudor - Documente firma La Vista 1 

    Liviu Tudor - Documente firma La Vista 2 

    Liviu Tudor - Documente firma La Vista 3 

    Liviu Tudor - Documente firma La Vista 4 

    Liviu Tudor - Documente firma La Vista 5 

    HOMESTIRI 

    MANU AL DE SPALARE A BANILOR DIN FONDURILE EUROPENE  

    AUTOR - LIVIU TUDOR 

    HOMESTIRI 

    Liviu Tudor teparul Reporter Virtual  ˆ   Privacy Policy

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

19 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9769
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7110
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3354
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9529
Gram de aur (XAU)Gram de aur399.1947

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb