Magazinele online pot obţine o evaluare profesionistă a afacerii lor de către specialişti în e-commerce în cadrul competiţiei GpeC şi, de asemenea, vor beneficia de soluţii software de optimizare a ratei de conversie, informează un comunicat remis astăzi redacţiei.
Potrivit acestuia, auditul ţine cont de peste 90 de criterii de evaluare esenţiale pentru orice business online şi ajută magazinele să înţeleagă care sunt punctele forte şi punctele slabe ale afacerii lor, în aşa fel încât să ia măsuri pentru optimizarea conversiilor şi, deci, să vândă mai mult.
Pe lângă evaluarea profesionistă, toate magazinele înscrise la GPeC 2014 beneficiază gratuit de tool-urile pentru optimizarea conversiilor Marketizator şi Vibetrace.
Potrivit organizatorilor, brand-uri cunoscute pe segmentele lor de piata s-au inscris pana in acest moment la GPeC: Mobexpert, Ecco Shoes, IL PASSO, Office Shoes, Paravion, Tripsta, Vel Travel, FloriDeLux, Magnolia, Floria etc.