Kaufland România deschide mâine, 23 mai 2019, două noi magazine, în Focşani şi Constanţa şi ajunge astfel la o reţea de 124 de hipermarketuri la nivel naţional. Prin deschiderea noilor magazine, Kaufland a creat 170 de noi locuri de muncă şi sprijină dezvoltarea comunităţilor locale, se arată într-un comunicat remis astăzi, Redacţiei noastre.
Magazinul din Focşani are o structură simplificată, fără galerii comerciale, şi o suprafaţă de vânzare eficientizată de aproximativ 3000 mp. Magazinul din Constanţa are o suprafaţă de vânzare de 3900 mp şi cuprinde o galerie comercială cu Food Court, ce oferă restaurant, cofetărie, patiserie - şi o farmacie.
Noile magazine deschise de Kaufland în Focşani şi Constanţa oferă vitrină cu sortiment mare de peşte proaspăt, raion extins de produse bio, raion de produse To Go. De asemenea, magazinul din Constanţa mai include şi un raion extins de produse cosmetice.
Ambele magazine integrează un concept cu spaţiu de vânzare individual, Tabac Shop - cu variantă premium sau de lux, implementat în premieră în reţeaua Kaufland România, se mai arată în comunicat.
În Constanţa, formatul este de lux, cu un spaţiu de 30 mp, dispune de casă proprie de marcat şi oferă un sortiment de aproape 300 de produse premium din tutun (ţigări, trabucuri, ţigări de foi, ţigări electronice, cutii şi accesorii) şi alcool (vin spumant premium, vin alb, roşu sau rose, şampanie şi băuturi spirtoase).
În Focşani, punctul Tabac Shop este integrat în Biroul de Informaţii, are 15 mp şi oferă aproximativ 200 de articole din tutun şi accesorii.
Ambele magazine beneficiază de faţadă vitrată, cu pereţi de sticlă. Magazinul din Constanţa este dotat cu scări rulante şi lift.
Magazinul din Focşani, cel de-al doilea din oraş, este situat pe Strada Mărăşeşti, Nr. 5. şi are o suprafaţă construită de 4.492 de metri pătraţi şi una de vânzare de aproximativ 3.000 de metri pătraţi.
Cel din Constanţa, care este al treilea magazin din oraş, este situat pe Strada Aurel Vlaicu, nr. 218 şi are o suprafaţă totală de 4.300 de metri pătraţi şi una de vânzare de 3.900 de metri pătraţi.
Ambele magazine dispun de raioane de legume-fructe, raion To Go, raion de peşte proaspăt, raion Bio, vitrină cu produse proaspete şi servire asistată, brutărie, alimente de bază, dulciuri, băuturi, produse nealimentare şi drogherie. În exteriorul magazinelor este deschis şi un punct Grill.
Programul de lucru este de la 7:30 până la 22:00 de luni până sâmbătă, iar duminică în intervalul 8:00-20:00.
1. Banii pleacă din RO
(mesaj trimis de Corcodel în data de 22.05.2019, 23:09)
Bine că le facem punga groasa la străini ! Magazine românești nu se putea ? Toate încasările ies din țară ! Angajații sunt plătiți cu salariul minim pe economie și munciți ca sclavii pe plantație ! Cică "vitrine cu pește proaspăt" ... DA pește proaspăt prins în Italia sau Spania din apele lor toxice cu mercur și plumb , pește vândut la fraierii de români la preț de trufandale ! Hai ROMÂNIA !