Compania Rio Bucovina raportează o creştere volumică de 4,5% în perioada decembrie 2012 - noiembrie 2013, comparativ cu decembrie 2011 - noiembrie 2012, se arată într.-un comunicat remis redacţiei.
La finele anului trecut, compania a ajuns să deţină, în perioada octombrie-noiembrie 2013, 10.3% din volumul de apă îmbuteliată din România, conform datelor furnizate de compania Nielsen.
"Evoluţia companiei Rio Bucovina contrastează cu dinamica segmentului de apă îmbuteliată din România Retail care a avut în perioada decembrie 2012-noiembrie 2013, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, un trend descendent. Astfel, piaţa de apă îmbuteliată a scăzut cu aproape 4 procente în 2013 faţă de 2012, raportat la perioada menţionată", se mai arată în comunicat.
"Anul 2013 a fost un an extrem de important pentru compania Rio Bucovina, iar obiectivele pe care ni le-am propus au fost atinse. 2013 a fost anul inovaţiilor, lansărilor şi creşterii volumelor de vânzări. Luna decembrie a culminat cu lansarea noului design al PET-ului de apă minerală naturală Bucovina, unic, modern şi prietenos cu mediul înconjurător. Mai mult decât atât, Rio Bucovina a fost prima companie din România care a adoptat pentru apa minerală naturală plată Bucovina, standardul european de dop 29/25, aliniindu-se la recomandările şi directivele Uniunii Europene în vederea realizării programului de prevenire a deşeurilor de ambalaje", a declarat Răzvan Iancău, Director General şi Administrator Rio Bucovina.