ÎN PRIMA JUMĂTATE A ANULUI 2020 Zitec raportează creşteri ale veniturilor de peste 50%

G.U.
Companii / 24 septembrie 2020

Zitec raportează creşteri ale veniturilor de peste 50%

Zitec, lider pe piaţa de IT & digital marketing din România, raportează pentru primele 6 luni ale anului 2020 creşteri ale veniturilor de peste 50% faţă de aceeaşi perioadă a anului 2019, conform unui comunicat de presă remis redacţiei. Cu echipa în întregime în modul de lucru de la distanţă, Zitec a continuat într-un ritm accelerat dezvoltarea proiectelor de transformare digitală împreună cu clienţi din industrii variate, pe fondul nevoilor de modernizare a infrastructurii de business şi a proceselor IT în conjunctura pandemiei.

În prima jumătate a anului 2020, Zitec şi-a susţinut clienţii şi partenerii în transformarea digitală, ajutându-i să-şi îmbunătăţească eficienţa în faţa fluxului crescut de activitate, sau să depăşească efectele negative ale pandemiei asupra afacerilor. Compania a înregistrat creşteri mari în special pentru segmentele de soluţii software personalizate şi soluţii cloud prin proiectele dezvoltate cu clienţi existenţi precum Arctic, Decathlon, Sameday, STMicroelectronics, Credit Europe Bank, Flanco, Chimpex, sau clienţi nou intraţi în portofoliul companiei în primul semestru: Startarium şi RGT Cycling.

Activitatea accelerată a ultimelor luni a avut ca rezultat o creştere de peste 1,5 milioane EUR a veniturilor companiei faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, şi a fost posibilă şi datorită maturităţii parteneriatelor cu Google Cloud, Microsoft şi Magento Commerce (Adobe), Zitec reuşind să ofere clienţilor săi servicii cloud şi e-commerce de top şi acces la cele mai noi soluţii.

În această perioadă, Zitec a început colaborarea cu clienţi importanţi din industrii precum retail, industria vinului, auto, industria serviciilor bancare sau domeniul medical, atât din România, cât şi din alte ţări. Compania a avut o creştere semnificativă a numărului de clienţi recunoscuţi pe plan internaţional din industria de retail: Vivre, Sephora, Innoship, Teilor şi Adore Me.

Potrivit comunicatului, în prima jumătate a anului compania a fost recunoscută oficial de către Google Cloud drept unul dintre primii 9 parteneri de integrare Recommendations AI la nivel global care pot implementa soluţia Google de inteligenţă artificială dedicată companiilor din industria de retail. De asemenea, Zitec a devenit în prima parte a anului 2020 Google Cloud Premier Partner, în urma proiectelor dezvoltate pe piaţa locală, în cadrul cărora implementează cu succes soluţii Google Cloud pentru creşterea rezultatelor în business.

Primele luni ale anului 2020 au marcat pentru Zitec şi demararea campaniei Caravana Regista, o unitate mobilă care a pornit în călătorie prin România pentru accelerarea digitalizării în instituţiile publice. Caravana a străbătut deja 200 de localităţi din 10 judeţe şi a prezentat beneficiile Regista, aplicaţia completă de registratură şi management al documentelor, direct la sediile primăriilor. Regista automatizează activitatea din instituţiile publice şi facilitează comunicarea online dintre cetăţeni şi autorităţi. Prin portalul public e-Guvernare este acoperită o paletă largă de nevoi, de la consultarea documentelor publice, trimiterea de cereri online, până la realizarea de programări online şi depunerea de sesizări, fiind un instrument extrem de util pentru administraţia publică în perioada pandemiei pentru peste 500 de primării şi peste 10.000 de funcţionari publici care folosesc zilnic aplicaţia.

Alexandru Lăpuşan, CEO şi co-fondator Zitec, a declarat: "În contextul unei situaţii dificile care a impus accelerarea digitalizării, ne-am susţinut clienţii şi partenerii, inclusiv din administraţia publică locală, în acest proces de transformare prin servicii şi soluţii personalizate şi cu aplicabilitate imediată. Printre proiecte de referinţă dezvoltate de echipa noastră în prima parte a anului se numără dezvoltarea unei aplicaţii de fidelizare a clienţilor pentru retailerul Decathlon, lansarea aplicaţiei mobile Avantaj2Go a Credit Europe Bank, dezvoltarea unui modul destinat platformei Magento 2 pentru Innoship precum şi derularea campaniilor de digital marketing pentru toate cele trei branduri ale grupului Arctic în România: Arctic, Beko şi Grundig. Pentru cea de-a doua parte a anului, estimăm continuarea acestei tendinţe de creştere, susţinută de proiectele pe care le avem în derulare. Ne dorim ca în 2020 să atingem o cifră de afaceri de 10 milioane de EUR".

În acelaşi timp, Zitec s-a concentrat pe creşterea echipei şi atragerea de oameni talentaţi, astfel încât până în prezent a înregistrat o creştere de aproximativ 18% a numărului de colegi raportat la finalul anului trecut, ajungând la peste 180 de specialişti în Bucureşti, Braşov şi alte oraşe din România.

Prin mutarea cu uşurinţă a proceselor de recrutare şi onboarding online, Zitec a reuşit să atragă în echipă de la începutul pandemiei un număr de peste 30 de colegi noi pe roluri de specialişti în dezvoltare software, testare, web design, management de proiect, customer support, marketing digital, vânzări şi dezvoltare organizaţională.

Până la sfârşitul anului, Zitec urmăreşte extinderea echipei cu specialişti pentru roluri precum PHP Software Engineer, Lead Software Engineer, Lead Frontend Engineer, Lead QA Engineer, Security Software Developer, DevOps Engineer, Magento Developer, Digital Marketing Specialist în Bucureşti, Braşov dar şi în alte oraşe, oferind posibilitatea de a lucra de la distanţă.

Folosind produsul propriu, Mirro.io, echipa Zitec este susţinută în perioada distanţării sociale, având toate condiţiile pentru a lucra în mod eficient de acasă: membrii echipei au putut rămâne conectaţi cu uşurinţă unii cu ceilalţi, aliniaţi la obiectivele companiei, cu vizibilitate pe rezultatele colegilor, oferind şi primind feedback în timp real.

Bazându-se pe identificarea unor noi nevoi atât în rândul propriei echipe, cât şi în cele ale companiilor care au adoptat Mirro, şi în acest an echipa Zitec a continuat dezvoltarea aplicaţiei. Astfel, soluţia a fost completată cu mai multe rapoarte şi grafice care oferă informaţii utile despre distribuţia echipei pe diverse criterii, distribuţia concediilor şi a salariilor, ceea ce ajută companiile să aibă o privire de ansamblu şi să analizeze în mod obiectiv datele legate de administrarea de personal. De asemenea, investiţia a continuat în zona de onboarding a noilor clienţi, durata de la achiziţie până la utilizare fiind redusă la doar câteva ore, faţă de o durată de săptămâni sau chiar luni întregi cum este cazul unor aplicaţii similare, notează sursa citată.

De la începutul anului, numărul de utilizatori Mirro.io a înregistrat o creştere de 300%, aplicaţia fiind utilizată în prezent de companii româneşti şi străine precum: FreeNow, 7card, NETOPIA Payments, AdoreMe.com, Moore Stephens, CCL Industries, RefundIt, JustClick Media, sau VodWorks. Mai mult, în primul semestru, aplicaţia Mirro a intrat pe noi pieţe precum: Ecuador, Paraguay, Brazilia, Portugalia, Franţa, Germania, Slovacia, Estonia, Israel sau Noua Zeelandă.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
danescu.ro
boromir.ro
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
domeniileostrov.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Dec. 2024
Euro (EUR)Euro4.9755
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7397
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3041
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină6.0232
Gram de aur (XAU)Gram de aur403.6495

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
petreceriperfecte.ro
novaplus.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb