După 9 luni din 2009, divizia "Arval" a companiei "ArcelorMittal" a vândut 300.000 de mp de panouri sandwich, cantitate produsă integral în România. Obiectivul principal, după crearea facilităţilor de producţie în România, a fost creşterea cotei de piaţă pentru Arval şi Armat, obiectiv atins în luna septembrie din 2009. Anul trecut, Arval vânduse aproximativ 325.000 de mp de panouri sandwich în Romania.
"Ar fi fost imposibil să ne creştem cota de piaţă din importuri, activitate la care am renunţat încă de la începutul lui 2009", a declarat Dan Vlăiculescu, directorul de vânzări al "Arval". Cota de piaţă a diviziei în zona de panouri sandwich a ajuns la aproximativ 9%, pe o piaţă în care se înghesuie zeci de jucători.
"Anul acesta ne-am focusat pe adaptarea ofertei noastre la nevoile actuale ale pieţei din România, dar şi la cerinţele pieţelor din regiune. Astfel, 30% din volumul total al producţiei "Arval" a mers către piaţa din Bulgaria" a mai precizat Dan Vlăiculescu