Smartree a obţinut o cifră de afaceri de aproximativ 5,5 milioane de euro (24,65 milioane lei) în primul semestru al anului, în creştere cu 33% comparativ cu perioada similară a anului trecut.
Potrivit lui Adrian Stanciu, CEO Smartree, în al doilea trimestru, avansul cel mai mare a fost înregistrat de segmentul de muncă temporară, un trend resimţit la nivelul întregii pieţe, datorită economiei tot mai dinamice în ansamblu.
"Dacă primul semestru al anului 2015 a înregistrat o creştere de sub 10% faţă de perioada similară din 2014, anul acesta munca temporară a avut o contribuţie mai mare în business-ul Smartree, raportând o majorare de 40% la nivelul primului semestru, faţă de primele şase luni din 2015", informează reprezentanţii companiei prin intermediul unui comunicat de presă.
Potrivit sursei citate, un alt serviciu foarte solicitat în special în al doilea trimestru a fost cel de payroll, segment care a înregistrat o creştere de 15% în business-ul companiei, în prima jumătate a anului, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut.
În ceea ce priveşte perspectivele pentru a doua jumătate a anului, reprezentanţii Smartree se aşteaptă în continuare la creşteri importante pe toate liniile, dar mai ales pe zona de muncă temporară.
În 2015, Smartree a înregistrat o cifră de afaceri de 9,6 milioane euro, cu 15% mai mult decât în 2014. Creşterea a fost susţinută de atragerea de clienţi noi din industrii precum pharma, servicii, producţie, retail, agricultură, petrol şi gaze. Anul acesta, compania a atras şi clienţi noi, care activează în domenii precum medical, pharma, servicii, producţie, retail sau agricultură.
Smartree, unul dintre liderii din România pe piaţa de externalizare a proceselor de HR, procesează 450.000 de angajaţi anual şi are peste 150 de clienţi, în majoritate companii multinaţionale, dar şi companii cu capital integral românesc.