Volumul vânzărilor Coca-Cola în România a avansat în primul semestru cu un procentaj ridicat dintr-o singură cifră (7-9%), cu evoluţie pozitivă la nivelul întregului portofoliu de produse, iar compania anticipează că în perioada următoare va înregistra în continuare creştere în regiune. "Volumul în România a crescut cu un procentaj ridicat dintr-o singură cifră (7-9%, n.r), cu rezultate bune la nivelul întregului portofoliu de produse. Evoluţia vine după un declin cu un procentaj ridicat dintr-o singură cifră înregistrat în perioada similară a anului trecut", se arată în raportul financiar al grupului Coca-Cola HBC AG, citat de Mediafax.
Rezultatul "foarte bun" al operaţíunilor din România, Nigeria şi Ucraina a compensat situaţia mai slabă din Rusia şi a susţinut chiar creşterea volumului vânzărilor pe pieţele emergente cu 5,4%, potrivit Coca-Cola.
La nivel de grup, volumul vânzărilor a urcat cu 3,8% în primul semestru, şi au depăşit uşor un miliard de navete.
Coca-Cola HBC este al doilea mare îmbuteliator al grupului american Coca-Cola după volumul vânzărilor. Compania are afaceri în 28 de ţări din Europa, Asia şi Africa. În România, Coca-Cola HBC deţine trei fabrici, la Ploieşti, Timişoara şi Vatra Dornei, precum şi o reţea de 14 centre de distribuţie.