Orange România a realizat o cifră de afaceri de 270 de milioane de euro în primul trimestru al anului, în creştere cu 11,1% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, avansul fiind susţinut, în principal, de evoluţia pozitivă a utilizării datelor mobile, a vânzărilor de dis-pozitive mobile şi a serviciilor convergente, se arată într-un comunicat de presă al companiei.
La 31 martie 2018, Orange Româ-nia oferea servicii mobile, fixe şi TV pentru 10.449.000 clienţi.
De asemenea, numărul clienţilor care au dorit servicii financiare de la Orange România a crescut cu 130%, în primul trimestru, în timp ce pentru serviciile 4G creşterea a fost de 40%. Astfel, la finalul lunii martie, peste 3,3 milioane clienţi Orange foloseau serviciile Orange 4G, reţeaua acoperind 93,4% din populaţia ţării.
"Acelaşi trend ascendent este evident şi în ceea ce priveşte traficul de date mobile, care a crescut cu 85% comparativ cu T1 2017 şi în cel 4G, care a crescut de 3 ori. Smartphone-urile performante şi dispozitivele conectate rămân în topul preferinţelor clienţilor. De exemplu, vânzările generate de categoria dispozitivelor conectate a înregistrat o creştere de 70% în primul trimestru al acestui an, comparativ cu primul trimestru al lui 2017. Un interes sporit se observă şi în ceea ce priveşte obiectele conectate pentru casă, unde vânzările au crescut de 5 ori faţă de trimestrul I al anului precedent", menţionează sursa citată de Agerpres.
La finalul lunii martie, serviciul de televiziune prin cablu şi satelit, Orange Home TV, număra 418.000 clienţi, în creştere cu 22% comparativ cu T1 2017, iar serviciile fixe în bandă largă aveau peste 210.000 de abonaţi, în creştere cu 65%.
În primul trimestru al anului 2018, 95.000 de clienţi au ales serviciile fix-mobil de la Orange, cu aproape 6 ori mai mult comparativ cu anul precedent. De asemenea, interesul utilizatorilor de a accesa conţinut video de pe orice dispozitiv se reflectă în numărul mediu lunar de utilizatori activi ai serviciului Orange TV Go, care a crescut cu 27% în T1 2018, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului 2017.
Primele trei luni ale anului au adus o creştere şi pe segmentul serviciilor financiare prin intermediul telefonului mobil, datorită accesibilităţii şi rapidităţii tranzacţiilor. Astfel, numărul clienţilor care au ales serviciul Orange Money până la 31 martie 2018 pentru a achita facturi şi pentru a efectua reîn-cărcări PrePay a ajuns la 94.000, în creştere cu 130% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut.