Compania "Deceuninck-România", producător belgian de ferestre şi uşi, a realizat o cifră de afaceri, în trimestrul al doilea al anului în curs, cu peste 20% mai mare, comparativ cu cea înregistrată în perioada similară a anului trecut. "Pe plan mondial, afacerile au crescut cu 2,9%, ajungând la 177 milioane de euro", au anunţat reprezentanţii companiei.
În prima jumătate a anului, compania a înregistrat, pe plan mondial, o cifră de afaceri de 319,7 milioane de euro, în creştere uşoară faţă de cele 316 milioane de euro, din primul semestru al lui 2006.
În cel de-al doilea trimestru al anului, cifra de afaceri a producătorului belgian a crescut cu 7% în Europa, datorită creşterilor din Europa de Est, Benelux şi Franţa. Raportul financiar "Deceuninck" menţionează că cele mai surprinzătoare creşteri au fost înregistrate în Rusia, Ţările Baltice, România şi fosta Iugoslavie, unde cifra de afaceri a fost majorată cu peste 20%.
Grupul "Deceuninck" este prezent în 75 de ţări şi are 35 de subsidiare deservite de 2.900 de angajaţi, dintre care 710 sunt în Belgia. Anul trecut, pe plan mondial, grupul a realizat vânzări de 663 milioane de euro.
Producătorul de ferestre şi uşi este prezent pe piaţa românească prin subsidiara "Deceuninck-România", care activează din anul 1998 şi comercializează sisteme de rulouri exteriore din PVC, sisteme de obloane din PVC, sisteme de plase împotriva insectelor, placări pentru uşi şi porţi şi balustrade.