Orange România a realizat o cifră de afaceri în valoare de 279 milioane de euro, în intervalul iulie-septembrie, în creştere cu 4% faţă de trimestrul anterior al anului în curs. Comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, cifra de afaceri este în scădere cu 2,8%, pe fondul unei cereri mai reduse pentru echipamente.
La 30 septembrie 2019, Orange România oferea servicii mobile, fixe şi TV pentru 10.928.000 de clienţi, în creştere cu 0,3% comparativ cu finalul celui de-al treilea trimestru din 2018. Interesul pentru serviciile fixe este unul constant, pe acest segment menţinându-se evoluţia pozitivă din trimestrele anterioare. La finalul lunii septembrie, serviciul de televiziune prin cablu şi satelit, Orange Home TV, număra 532.700 de clienţi, în creştere cu 12% faţă de cel de-al treilea trimestru al anului trecut, iar serviciile fixe în bandă largă aveau 332.900 de clienţi, în creştere cu 28% faţă de aceeaşi perioadă din 2018.
Compania de telefonie a anunţat continuarea investiţiilor în infrastructură, cu un ritm constant al extinderii acoperirii 4G. Astfel, la finalul lunii septembrie, 97,43% din populaţia ţării şi 100% din cea urbană avea acces la cea mai extinsă reţea 4G din România. La finalul lunii septembrie, locuitorii din peste 370 de noi localităţi şi oraşe aveau acces la viteze de până la 500 Mbps, acoperirea 4G+ depăşind 52% din populaţia ţării, conform unui comunicat de presă remis Redacţiei.
Printre altele, acesta arată că apetitul clienţilor pentru date mobile a generat o creştere de la an la an de aproximativ 34% a consumului în perioada analizată. De asemenea, traficul 4G a ajuns la aproximativ 84% din totalul traficului generat.
În perioada septembrie - octombrie 2019, clienţii s-au alăturat iniţiativelor Orange pentru digitalizare şi au contribuit în mod direct la reducerea decalajului digital dintre şcolile din mediul urban şi cele din mediul rural din România, arată comunicatul citat, menţionând: "Din ce în ce mai mulţi clienţi optează pentru uşurinţa pe care o oferă interacţiunile digitale. În perioada iulie - septembrie a acestui an, numărul de utilizatori activi ai aplicaţiei My Orange a crescut cu 85% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, iar valoarea tranzacţiilor de tip plăţi facturi sau reîncărcări prepay înregistrate prin interfaţa web sau aplicaţia My Orange a crescut cu 30%.
Liudmila Climoc, CEO al Orange România, a menţionat: "După un început de an dinamic din punct de vedere fiscal şi al reglementărilor pieţei de telecom, odată cu încheierea celui de-al treilea trimestru al anului 2019 vedem o reaşezare a pieţei locale. Totodată, se remarcă două tendinţe evidente: o cerere mai moderată pentru echipamente şi, în acelaşi timp, un apetit mai ridicat pentru servicii digitale. Ca piloni ai unei dezvoltări sustenabile, calitatea reţelei şi experienţa clienţilor rămân principalii diferenţiatori, care necesită investiţii, dar şi o permanentă adaptabilitate la contextul de piaţă. Acestea rămân obiectivele noastre pentru viitor, să aducem beneficiile conectivităţii mai aproape de ceea ce contează pentru clienţii noştri".