Xiaomi, lider global în tehnologie, a înregistrat în trimestrul 4 din 2021 o cotă de piaţă de 21% a unităţilor livrate şi o creştere de la un an la altul de 119%, arată raportul Canalys, conform unui comunicat remis redacţiei.
Totodată, raportul Canalys pe întreg anul 2021 arată că Xiaomi a obţinut în România o creştere anuală de 139%, ajungând la o cotă de piaţă de 22% a numărului de telefoane inteligente livrate.
Compania se menţine pe prima poziţie a producătorilor de telefoane inteligente în Europa Centrală şi de Est, în ultimul trimestru al anului trecut, cu o creştere de la an la an de 16% şi cu o cotă de piaţă de 28% a numărului de unităţi livrate în trimestrul 4 din 2021, potrivit celei mai recente analize de piaţă publicate de Canalys.
De asemenea, la nivelul întregii Europe, Xiaomi a înregistrat în trimestrul 4 2021 o creştere de 11% în comparaţie cu aceeaşi perioadă din 2020 şi o creştere anuală de 30%.
"În 2021, Xiaomi a mers la nivelul următor şi a vizat creşterea în segmentul premium prin lansarea unor telefoane high-end, precum cele din seriile Xiaomi 11 şi Xiaomi 11T. În ceea ce priveşte preferinţele din ţara noastră, pe lângă flagship-uri, modelele din seria Redmi Note 10 s-au bucurat de o mare popularitate. Xiaomi are o abordare a pieţei diferită şi un model de business diferit. Misiunea noastră este "inovaţie pentru toată lumea', ceea ce se traduce în produse extraordinare la preţuri corecte", a spus Andrew Wong, General Manager Xiaomi CEE & Nordic.