Anul 2021 s-a încheiat pentru brandul Fika18 cu o cifră de afaceri record, de 200,000 euro, în condiţiile în care anul anterior aceasta nu a depăşit 35,000 euro, potrivit unui comunicat de presă al companiei. Evoluţia spectaculoasă a avut ca premise investiţiile constante în magazinul concept situat pe Calea Victoriei 101, modernizarea şi dezvoltarea laboratorului şi inovaţia la nivel de produs, regăsită în lansările de noi produse.
Radu Savopol, acţionar Fika18 şi Managing Partner, a declarat: "Pentru mine, Fika18 este o lecţie de business şi de succes. Am urmărit acest concept încă
de la lansarea lui şi am fost încântat de povestea din spatele Fika18 şi de gustul desăvârşit al fiecărui produs ce iese din laborator. Am hotărât să investim în acest business, convins fiind că, deşi este un business nişat, are potenţialul de a se dezvolta exponenţial şi poate ajunge lider pe acest segment. Specializarea pe nişa de croissante şi calitatea impecabilă a produselor sunt coordonate ce stau la baza dezvoltării cu succes a acestui business".
Pentru anul 2022, reprezentanţii companiei vor continua să investească în dezvoltarea magazinului, ce a devenit o destinaţie vizitată frecvent de iubitorii de produse premium, gourmet, de arome şi gust inconfundabil. De asemenea, brandul va fi disponibil începând cu acest an şi pentru cei care doresc să îl acceseze în sistem de franciză.
Radu Savopol, Lucian Bădilă şi Andrei Alecu au devenit în 2020 acţionari, venind cu o viziune solidă de extindere pentru brandul concept de croissanterie. Astfel, pe lângă investiţiile menţionate, aceştia au contribuit şi la extinderea reţelei de distribuţie, crescând semnificativ numărul de unităţi HoReCa ce au listat produse din gama Fika18.