InBev România a înregistrat o creştere cu 20 la sută a vânzărilor pe primele nouă luni, România fiind în continuare una dintre ţările cu creştere importantă pentru companie, potrivit datelor InBev. Vânzările totale din Europa Centrală şi de Est au crescut cu 14,9 la sută faţă de aceeaşi perioadă a anului 2006 (primele nouă luni). Europa Centrală şi de Est înregistrează în continuare cele mai bune rezultate din InBev, atingând o majorare semnificativă faţă de cea mai mare creştere înregistrată în oricare dintre structurile zonale ale companiei (Asia-Pacific - 5,1 la sută, America Latina Nord - 3,2 la sută, America Latină Sud - 7,3 la sută). De asemenea, InBev România păstrează ritmul de creştere în primele 9 luni ale acestui an, România fiind în continuare una dintre ţările cu creştere importantă pentru InBev. Procentul de creştere al României, de 20 la sută, este printre cele mai mari din Europa Centrală şi de Est (Ucraina - 21,3 la sută, Rusia 16,4 la sută). Conform datelor furnizate de MEMRB România, piaţa autohtonă a berii a crescut, în primele nouă luni ale anului, cu 33,3 la sută.
InBev România deţine poziţia a treia în industria berii, cu o cotă de piaţă de 23,6 la sută la nivelul lunii septembrie a acestui an, conform datelor de retail audit MEMRB România. InBev România este filiala locală a concernului multinaţional InBev - numărul 1 în topul mondial al producătorilor de bere. Prezentă de 13 ani pe piaţă, InBev România produce mărcile Stella Artois, Beck"s, Bergenbier, Lowenbrau şi Noroc şi importă specialităţile belgiene Leffe şi Hoegaarden.