Reprezentanţii Colgate-Palmolive România organizează în luna iunie programul Luna Colgate, care vizează educaţia populaţiei în domeniul igienei dentare şi care se desfăşoară în ţara noastră începînd din anul 1999. În cadrul programului, populaţia va beneficia de consultaţii stomatologice gratuite în cabinete şi de preţuri speciale în magazine pentru toate produsele de îngrijire orală Colgate.
Numărul cabinetelor stomatologice incluse în program a crescut faţă de anul trecut la peste 1250 în toată ţara. Cabinetele au fost cooptate în program cu ajutorul Asociaţiei Medicilor Stomatologi cu Practică Privată din România, partener al companiei Colgate-Palmolive în această campanie.
Obiectivul programului Luna Colgate este să-i determine pe pacienţi să conştientizeze importanţa igienei dentare corecte seara şi să le creeze obişnuinţa de a merge periodic la control anual preventiv la medicul stomatolog curant. Astfel, pacienţii care în luna iunie vor intra în cabinetele stomatologice participante cu un ambalaj al unuia dintre produsele Colgate incluse în program - pastă de dinţi, periuţă sau apă de gură - vor primi o consultaţie gratuită şi o mostră de pastă de dinţi Colgate Total Clean Mint.
Programul Luna Colgate va fi susţinut de o campanie pe pos-turile de televiziune. În magazine şi hypermarketuri pe parcursul lunii iunie vor fi prezente echipe de promoteri care îi vor ajuta pe consumatori să aleagă produsul de igienă orală adecvat şi care vor împărţi pliante cu informaţii despre Luna Colgate. Produsele Colgate incluse în program vor fi semnalate prin materiale promoţionale la punctele de vînzare.
Compania Colgate-Palmolive este prezentă pe piaţa româneas-că din anul 1992 şi este lider de piaţă pe segmentul pastă de dinţi. Portofoliul companiei cuprinde mărci locale şi internaţionale cum ar fi: Colgate, Lady Speed Stick, Mennen Speed Stick, Palmolive, Axion, Ajax, Protex, Super Cristal, Norvea şi D"Amaris.