Cele mai importante branduri care operează agenţii de pariuri şi săli de "slot machines" anunţă implicarea într-o campanie comună de promovare a mesajelor pro-vaccinare, în vederea creşterii interesului românilor pentru a se vaccina împotriva COVID-19, transmite Agerpres.
Campania, intitulată "Jucăm Responsabil. Ne Vaccinăm", conţine mesajele #NoiNeVaccinăm, #JucămResponsabil şi #ÎmpreunăOprimPandemia şi aduce în prim-plan argumente pentru care toţi românii ar trebui să se imunizeze.
Potrivit unui comunicat al industriei, transmis astăzi, campania pro-vaccinare conţine cinci spoturi tv, zeci de testimoniale ale angajaţilor din sălile de jocuri şi pariuri, afişe stradale şi o campanie digitală. Toate aceste modalităţi promovare se vor întinde pe durata unei luni.
"Industria jocurilor de noroc din România are 45.000 de angajaţi. Aceşti 45.000 de angajaţi sunt, ca într-un puzzle, piese esenţiale pentru reîntoarcerea la normalitate şi îşi pot convinge, la rândul lor, familia, colegii, prietenii, cunoscuţii. Astfel, avem 45.000 de persoane care pot să transmită mesaje oneste, să îşi povestească experienţa, sunt oameni ca noi toţi, cu idealuri comune. În plus, angajaţii ne cunosc clienţii, clienţii au încredere în angajaţii din sălile de jocuri şi pariuri. Vrem să ne convingem inclusiv partenerii de afaceri, iar aceştia vor fi, la rândul lor, diseminatori ai argumentelor pro-vaccinare", declară Dan Iliovici, vicepreşedinte Rombet, una dintre cele trei organizaţii care derulează prima campanie pro-vaccinare a mediului privat din România.
La rândul său, Liviu Popovici, preşedinte Romanian Bookmakers, a subliniat faptul că noua campanie va ajuta la redeschiderea economiei naţionale, notează sursa citată.
"În aceste mesaje video nu vorbim despre branduri, nu facem reclamă unor companii, vorbim strict despre responsabilitate şi despre cum putem să depăşim împreună această pandemie. Toţi vrem să ne întoarcem la normalitate şi suntem conştienţi că singura soluţie fezabilă pentru a ne relua activitatea şi a asigura continuitate este vaccinarea. În completarea campaniilor derulate de autorităţi, noi am ales să prezentăm povestea unor oameni ca noi. Oamenii din gambling au aceleaşi poveşti ca şi cei din HoReCa, turism, entertainment. Toţi au descoperit ce înseamnă şomajul tehnic, incertitudinea zilei de mâine. Acum, tot împreună, putem să ajutăm inclusiv la redeschiderea economiei", a spus Popovici.
Companiile-membre ale asociaţiilor care finanţează campania de promovare a vaccinării împotriva COVID-19 menţionează că mesajele vor fi transmise inclusiv pe paginile de Facebook, Linkedin şi Instagram dedicate, conform Agerpres.
"În total, aceste pagini de social media sunt urmărite de milioane de români. Toate aceste companii au renunţat la elementele de branding pentru a transmite un singur mesaj către toţi clienţii: jucăm responsabil, ne vaccinăm. În fiecare zi, prezentăm povestea reală a unui angajat şi fricile pe care le-a depăşit, motivele care l-au determinat să se vaccineze. Suntem mândri să derulăm cea mai mare campanie a industriei de până acum. E pentru prima oară când atâtea companii concurente aleg să lucreze împreună pentru un scop comun", afirmă Sorin Georgescu, preşedintele Romslot.
Campania industriei jocurilor de noroc din România este derulată de Romanian Bookmakers - Patronatul Organizatorilor de Pariuri din România, Rombet - Asociaţia Organizatorilor de Jocuri de Noroc, şi Romslot - Asociaţia Organizatorilor de Sloturi.
Industria de gambling din România asigură 45.000 de locuri de muncă şi este un important contribuabil la bugetul de stat, cu taxe directe şi indirecte de aproximativ 900 milioane euro anual şi un grad de colectare de peste 99%. În fiecare zi de funcţionare, industria de profil achită taxe în valoare de 2,45 milioane de euro.