Industria jocurilor de noroc se implică în promovarea campaniei naţionale de vaccinare împotriva COVID-19

G.U.
Miscellanea / 28 aprilie 2021

Industria jocurilor de noroc se implică în promovarea campaniei naţionale de vaccinare împotriva COVID-19

Cele mai importante branduri care operează agenţii de pariuri şi săli de "slot machines" anunţă implicarea într-o campanie comună de promovare a mesajelor pro-vaccinare, în vederea creşterii interesului românilor pentru a se vaccina împotriva COVID-19, transmite Agerpres.

Campania, intitulată "Jucăm Responsabil. Ne Vaccinăm", conţine mesajele #NoiNeVaccinăm, #JucămResponsabil şi #ÎmpreunăOprimPandemia şi aduce în prim-plan argumente pentru care toţi românii ar trebui să se imunizeze.

Potrivit unui comunicat al industriei, transmis astăzi, campania pro-vaccinare conţine cinci spoturi tv, zeci de testimoniale ale angajaţilor din sălile de jocuri şi pariuri, afişe stradale şi o campanie digitală. Toate aceste modalităţi promovare se vor întinde pe durata unei luni.

"Industria jocurilor de noroc din România are 45.000 de angajaţi. Aceşti 45.000 de angajaţi sunt, ca într-un puzzle, piese esenţiale pentru reîntoarcerea la normalitate şi îşi pot convinge, la rândul lor, familia, colegii, prietenii, cunoscuţii. Astfel, avem 45.000 de persoane care pot să transmită mesaje oneste, să îşi povestească experienţa, sunt oameni ca noi toţi, cu idealuri comune. În plus, angajaţii ne cunosc clienţii, clienţii au încredere în angajaţii din sălile de jocuri şi pariuri. Vrem să ne convingem inclusiv partenerii de afaceri, iar aceştia vor fi, la rândul lor, diseminatori ai argumentelor pro-vaccinare", declară Dan Iliovici, vicepreşedinte Rombet, una dintre cele trei organizaţii care derulează prima campanie pro-vaccinare a mediului privat din România.

La rândul său, Liviu Popovici, preşedinte Romanian Bookmakers, a subliniat faptul că noua campanie va ajuta la redeschiderea economiei naţionale, notează sursa citată.

"În aceste mesaje video nu vorbim despre branduri, nu facem reclamă unor companii, vorbim strict despre responsabilitate şi despre cum putem să depăşim împreună această pandemie. Toţi vrem să ne întoarcem la normalitate şi suntem conştienţi că singura soluţie fezabilă pentru a ne relua activitatea şi a asigura continuitate este vaccinarea. În completarea campaniilor derulate de autorităţi, noi am ales să prezentăm povestea unor oameni ca noi. Oamenii din gambling au aceleaşi poveşti ca şi cei din HoReCa, turism, entertainment. Toţi au descoperit ce înseamnă şomajul tehnic, incertitudinea zilei de mâine. Acum, tot împreună, putem să ajutăm inclusiv la redeschiderea economiei", a spus Popovici.

Companiile-membre ale asociaţiilor care finanţează campania de promovare a vaccinării împotriva COVID-19 menţionează că mesajele vor fi transmise inclusiv pe paginile de Facebook, Linkedin şi Instagram dedicate, conform Agerpres.

"În total, aceste pagini de social media sunt urmărite de milioane de români. Toate aceste companii au renunţat la elementele de branding pentru a transmite un singur mesaj către toţi clienţii: jucăm responsabil, ne vaccinăm. În fiecare zi, prezentăm povestea reală a unui angajat şi fricile pe care le-a depăşit, motivele care l-au determinat să se vaccineze. Suntem mândri să derulăm cea mai mare campanie a industriei de până acum. E pentru prima oară când atâtea companii concurente aleg să lucreze împreună pentru un scop comun", afirmă Sorin Georgescu, preşedintele Romslot.

Campania industriei jocurilor de noroc din România este derulată de Romanian Bookmakers - Patronatul Organizatorilor de Pariuri din România, Rombet - Asociaţia Organizatorilor de Jocuri de Noroc, şi Romslot - Asociaţia Organizatorilor de Sloturi.

Industria de gambling din România asigură 45.000 de locuri de muncă şi este un important contribuabil la bugetul de stat, cu taxe directe şi indirecte de aproximativ 900 milioane euro anual şi un grad de colectare de peste 99%. În fiecare zi de funcţionare, industria de profil achită taxe în valoare de 2,45 milioane de euro.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

19 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9769
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7110
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3354
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9529
Gram de aur (XAU)Gram de aur399.1947

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb