Innobyte anunţă o creştere de 11,65% a cifrei de afaceri în 2024, atingând 14 milioane de lei. Direcţiile de dezvoltare pentru anul trecut au fost parteneriatele strategice, creşterea expertizei echipei şi consolidarea poziţiei pe piaţă, conform unui comunicat transmis redacţiei.
În 2024, Innobyte a alocat peste 1,2 milioane de lei pentru investiţii, concentrându-se pe trei direcţii majore: (1)dezvoltarea parteneriatelor strategice, (2)creşterea expertizei echipei prin programe de specializare, obţinerea de certificări tehnice şi (3)participarea şi sponsorizarea de evenimente relevante din industrie şi organizarea unor astfel de evenimente sub regim propriu. Cel mai important astfel de eveniment organizat de Innobyte a avut loc în luna septembrie, marcând un punct de referinţă în strategia de dezvoltare a ecosistemului eCommerce din România, potrivit comunicatului.
În concordanţă cu viziunea sa de a construi relaţii pe termen lung, Innobyte a continuat să investească în dezvoltarea şi susţinerea clienţilor existenţi, dar şi în extinderea portofoliului. În 2024, compania a adăugat un nou sector - industria beauty - şi pregăteşte intrarea într-o nouă verticală de business în 2025.
"Anul 2024 a fost marcat de presiunea tot mai mare asupra eficienţei şi costurilor operaţionale, însă, în ciuda provocărilor, Innobyte a reuşit să-şi menţină trendul ascendent cu ajutorul echipei şi a relaţiilor consolidate cu partenerii. Evoluţia pozitivă a indicatorilor de business ne-a oferit încrederea de a continua politica de work-from-home pentru toţi colegii noştri. Privind spre viitor, ne propunem să extindem echipa cu specialişti care nu doar excelează din punct de vedere tehnic, ci deţin şi soft skills esenţiale - un aspect definitoriu pentru cultura noastră organizaţională", a menţionat Cătălin Şomfălean, CEO Innobyte.
Tendinţele viitorului în eCommerce-ul local
În următorii ani, Innobyte anticipează o creştere continuă a pieţei de eCommerce, cu accent pe îmbunătăţirea experienţei utilizatorilor cu ajutorul Inteligenţei Artificiale, extinderea internaţională şi adoptarea la scară largă a tehnologiilor de plată rapide precum Apple Pay şi Google Pay. Innobyte îşi propune să contribuie activ la dezvoltarea unui ecosistem solid de specialişti în eCommerce, capabili să ducă această industrie la noi niveluri de performanţă.
În acest context, Innobyte îşi reafirmă angajamentul de a pune un accent deosebit pe metodologiile de proiect bine definite, menite să asigure o rată maximă de succes pentru clienţii săi. Un aspect esenţial în acest proces este faza de Consulting & Discovery, adesea subestimată în industria locală de eCommerce, dar esenţială pentru dezvoltarea unor soluţii digitale robuste şi scalabile. Compania îşi propune să evidenţieze importanţa acestui proces şi să contribuie activ la creşterea maturităţii pieţei printr-o abordare strategică şi consultativă. Pentru acest lucru, Innobyte va investi şi în 2025 în workshops şi evenimente dedicate managerilor şi antreprenorilor din retail, care să evidenţieze beneficiile dezvoltării unei astfel de strategii.
"Clienţii din România devin tot mai deschişi şi orientaţi către eficienţă, ceea ce conturează o piaţă sensibilă la preţ şi axată pe experienţe rapide şi plăcute. În acest context, retailerii îşi intensifică eforturile de optimizare a proceselor, integrare a diverselor metode de plată şi livrare, precum şi de personalizare a interacţiunii cu utilizatorii. Automatizarea, inteligenţa artificială, soluţiile omnichannel şi de loializare devin factori esenţiali pentru succes, permiţând retailerilor să creeze un parcurs de cumpărare fluid şi intuitiv, consolidând astfel loialitatea clienţilor prin experienţe relevante şi memorabile", a declarat Cătălin Bordei, Managing Partner Innobyte.
Opinia Cititorului