"Interbrew România" previzionează o creştere cu 30 % a cifrei de afaceri în acest an, faţă de nivelul de 160 de milioane de euro consemnat anul trecut.
Liviu Irimia, directorul de marketing al companiei, a declarat, citat de Rompres, cu ocazia lansării campaniei Ziua Bărbatului: "Am investit în această campanie o sumă de ordinul sutelor de mii de lei şi ne aşteptăm ca, la finalizarea ei, vânzările să crească cu peste 10% faţă de luna martie a anului trecut". Reprezentantul firmei a precizat că în 2007 se aşteaptă la o creştere în volum a vânzărilor companiei de 34 %, în timp ce volumul berii pe piaţă va creşte cu 7 %. Potrivit afirmaţiilor lui Irimia, piaţa berii din România s-a cifrat la 600 milioane euro în 2006. Domnia sa a mai adăugat că vânzările Bergenbier, care reprezintă aproape 50 % din volumul total de vânzări ale companiei, au fost de peste 3,3 milioane de hectolitri în 2006, în timp ce cifra totală de afaceri a crescut cu 34 % în aceeaşi perioadă.
În România se consumă 174 de litri de bere de persoană pe an, în timp ce în Europa, consumul mediu este de 180-190 litri, a precizat directorul de marketing al "Interbrew România".