Divizia de software educaţional a grupului Softwin, INTUITEXT, liderul pieţei de profil din România, anunţă lansarea a doua noi produse din seria "Geometrie: între joc şi nota 10", completând astfel prima colecţie de software educaţional care acoperă integral programa de geometrie plană pentru gimnaziu.
Produsele au fost realizate de o echipă de peste 100 de specialişti, cu implicarea mai multor profesori renumiţi şi specialişti în pedagogie şi psihologie şi sunt avizate de Ministerul Educaţiei şi Cercetării. Potrivit rezultatelor preliminare ale unui studiu efectuat la începutul acestui an, seria "Geometrie între joc şi nota 10" îmbunătăţeşte cu peste 20% performantele şcolare ale elevilor.
Ultimele două produse din serie: "Comoara tâlharilor" şi "De ce leşină elefanţii?", îi atrag pe copii într-o suită de noi aventuri petrecute în Egiptul antic, pe timpul faraonului Ptolemeu. Cu ajutorul înţeleptului Euclid, copiii vor duce la bun sfârşit toate încercările şi vor descoperi prin joc şi exemple practice tainele geometriei.
"Geometrie: între joc şi nota 10" reprezintă o colecţie unică de cinci produse software educaţional de matematică care acoperă integral toate capitolele de geometrie plană a programei şcolare româneşti pentru clasele a VI-a şi a VII-a. Produsele sunt dedicate în primul rând studiului individual, dar sunt folosite cu succes şi pentru învăţarea la clasă.
"Provocarea Faraonului", primul volum din seria de geometrie, abordează elementele de baza ale geometriei: punct, dreaptă, semidreaptă, segment (4 lecţii); unghiuri (8 lecţii); poligoane (4 lecţii). "Secretul lui Euclid", cel de-al doilea volum cuprinde 11 lecţii despre triunghi. Al treilea volum de geometrie, "La voia zeilor" abordează patrulaterul, având un cuprins de 8 lecţii. "Comoara Tâlharilor" este al patrulea volum de geometrie şi tratează în 8 lecţii relaţiile metrice în triunghi. Ultimul volum din serie, "De ce leşină elefanţii?" încheie materia de geometrie plană şi cuprinde 8 lecţii dedicate cercului.
Volumele sunt stucturate pe momentele lecţiei, cuprinzând un moment de captare a atenţiei (animaţie intro, în fapt o decoperire a elementelor de geometrie în natură), un moment de transmitere de cunostinţe noi (predare) şi unul de fixare şi testare a cunoştinţelor. Definiţiile, observaţiile sunt marcate vizual pentru a le accentua importanţa, iar explicaţiile de construire sunt însoţite de animaţii demonstrative.
"Suntem convinşi că ultimele produse lansate vor avea acelaşi succes ca şi primele trei. Deja am primit cereri în avans de la zeci de şcoli şi licee şi sute de copii. Le mulţumesc pentru entuziasmul lor şi pentru feedback-ul care ne-a permis să creăm produse pe placul oricărui copil", a declarat Sorin Guleac, Director Comercial Intuitext Educaţional.
Seria "Geometrie: între joc şi nota 10" aduce în plus două noutăţi absolute în România. Folosind tehnologii avansate, produsele INTUITEXT se adaptează stilului individual de învăţare al fiecarui elev şi îl ghidează pas cu pas spre descifrarea misterelor geometriei, chiar şi în lipsa profesorului. Mai mult, GeomeTrusa, prima trusa de geometrie interactivă, îi permite copilului să foloseasca rigla, compasul, raportorul, creionul şi guma la fel ca în realitate, îl ghidează în folosirea lor corecta şi verifică automat validitatea figurilor geometrice construite.
Tot o noutate o reprezintă acoperirea completă a materiei şi a tuturor nevoilor individuale de învăţare care pot aparea în decursul unui an şcolar. Învăţarea ghidata îl ajută pe copil să descopere şi să stăpânească la perfecţie materia. Copiii apreciază de asemenea numeroasele exemple practice, care explică pe înţelesul tuturor şi cele mai abstracte noţiuni teoretice. Pentru a trece cu succes de perioada testelor sau tezelor, e suficientă parcurgerea modulelor de verificare de cunostinte şi a sintezelor special create.
Produsele INTUITEXT din seria de geometrie sunt primele din Romania create conform standardului internaţional in domeniul educatiei virtuale SCORM 2004, adoptat în premieră pentru companiile romaneşti de INTUITEXT, în 2005.
Despre INTUITEXT
INTUITEXT, divizia de soluţii de eLearning a grupului Softwin, este liderul pieţei româneşti de software educaţional şi unul dintre cei mai inovatori jucători de pe piaţa mondială. Este singura companie din afara Marii Britanii acceptată la proiectul gigant BBC de creare de software educaţional inovativ, care să ridice nivelul competitivităţii învăţământului din această ţară. INTUITEXT oferă pentru piaţa românească 12 titluri diferite ce acoperă 5 materii (Fizică, Matematică, Chimie, Biologie, Geografie). Lor li se adauga un produs unic la nivel mondial: întreaga colecţia de 110 ani a Gazetei Matematice, în format electronic.