În contextul extinderii pieţei hoteliere din România, primul hotel Novotel de patru stele se deschide în Bucureşti. Cu o investiţie de aproximativ 35 milioa-ne euro, Novotel Bucarest City Centre reprezintă prima investiţie proprie a grupului Accor Hotels în România.
Demarată în octombrie 2004, construcţia clădirii a durat mai puţin de doi ani, hotelul urmând să fie operaţional full service de la sfârşitul lunii august. Cu o suprafaţă totală de 1.500 mp, clădirea este situată pe Calea Victoriei pe locul de altădată al fostului Teatru Naţional din Bucureşti, în centrul cultural şi de afaceri al Capitalei.
Novotel reprezintă o alegere de patru stele atât pentru călătoriile de plăcere, cât şi pentru cele de afaceri. Pe lângă cele 258 de camere, un apartament prezidenţial, 9 apartamente junior şi cele 6 apartamente, hotelul deţine una dintre cele mai mari săli de tip auditorium dintr-un hotel din România, patru săli de conferinţă, parcare subterană păzită pe două niveluri (200 de locuri), un restaurant - Cafe Theatro şi un bar - "37", o zonă de relaxare, o galerie comercială de peste 1.300 mp, un centru de fitness şi o pis-cină interioară.
"Novotel este prezent în 56 de ţări, iar decizia de a intra pe piaţa din România se datorează potenţialului ridicat din ultimii ani din aceasta zonă. Piaţa hotelieră a Bucureştiului deţine o rată de ocupare de 60 - 70%, ceea ce reprezintă o medie superioară celei europene. Localizarea hotelului chiar în inima Bucureştiului şi serviciile oferite ne permit să facem previziuni ca până la sfârşitul anului gradul de ocupare al hotelului să fie de aproximativ 50%", a declarat Philippe Drivon, director general Novotel Bucarest City Centre.
Cu 168.000 de angajaţi în 140 de ţări, Accor este leader european şi unul dintre cele mai mari grupuri din industria turis-mului şi a serviciilor la nivel global cu accent pe două domenii de activitate. Unul este domeniul hotelier - Sofitel, Novotel, Mercure, Suitehotel, Ibis, Etap Hotel, Formule 1, Motel 6 şi Red Rood Inn: peste 4.000 de hoteluri şi 470.000 de camere în 92 de ţări, precum şi alte domenii de activitate (restaurante, dintre care cel mai reprezentativ ar fi Lenotre, cazinouri şi agenţii de turism). Al doilea este domeniul de servicii pentru companii şi instituţii publice: 21 milioane de oameni din 35 de ţări folosesc o gamă largă de servicii (tichete de masă, de sănătate, tichete cadou, programe de fidelizare) concepute şi gestionate de Accor Services.