Ioana Mihăilescu, în prezent Director Channel Strategy & Customer Value Management în cadrul Consumer Business Unit, Vodafone România, va prelua rolul de Director Customer Operations de la 22 ianuarie 2018, înlocuind-o pe Ana Alexe, care a fost desemnată Director Customer Operations la Vodafone Hutchinson Australia, cu sediul în Sydney.
În noua sa poziţie, Ioana Mihăilescu îi va raporta lui Murielle Lorilloux, CEO Vodafone România, şi va face parte din echipa executivă de management, potrivit unui comunicat de presă remis Redacţiei.
În comunicat se menţionează: "Ioana Mihăilescu este Director Channel Strategy & Customer Value Management din 2014, rol în care a iniţiat transformarea canalelor de vânzare şi a contribuit semnificativ la performanţa solidă a Vodafone România pe segmentul dedicat persoanelor fizice. Anterior, ea a fost Director Customer Operations Support în cadrul companiei pentru doi ani. De asemenea, are o vastă experienţă în poziţii de conducere în domeniul financiar-bancar".
Ana Alexe s-a alăturat Vodafone în 2003 şi a deţinut mai multe roluri de conducere în ariile de relaţii cu clienţii, operaţiuni şi experienţă a clienţilor atât în România, cât şi în Qatar, potrivit sursei citate.
În 2012 a fost numită Director Customer Operations în România. În noua sa poziţie, Ana îi va raporta lui Iñaki Berroeta, CEO Vodafone Hutchinson Australia, care a fost CEO al Vodafone România între 2010 şi 2014.