La 160 de ani după ce a contribuit pentru prima dată la modelarea culturii moderne a cafenelelor de astăzi, Julius Meinl relansează în HoReCa reţeta secretă de familie, care reflectă atât moştenirea sa îndelungată, cât şi viitorul plăcerii oferite de cafea, conform unui comunicat de presă remis Redacţiei.
Potrivit sursei citate, 1862 Vienna este un produs reprezentativ pentru calitatea şi expertiza oferite de Julius Meinl, iar menţiunea "Vienna" din titlu este un semn de respect faţă de cultura cafenelelor care era în vogă în perioada în care compania şi-a început activitatea.
Boabele Arabica folosite în crearea acestui blend reunesc sortimente din Africa de Est şi America Latină pentru o experienţă complexă a gustului, cu arome de alune, caramel şi malţ.
1862 Vienna a obţinut premiul Superior Taste Award de trei stele din partea prestigiosului Institut Internaţional al Gustului. Aceasta este cea mai înaltă recunoaştere pe care Institutul o poate acorda şi reprezintă o confirmare a faptului că blendul 1862 Vienna stabileşte un nou standard al gustului şi al consistenţei.
"Suntem foarte încântaţi să relansăm reţeta noastră secretă de familie - blendul 1862 Vienna, pentru partenerii noştri din HoReCa. Această ediţie a produsului lansat pentru prima dată în 1862 se bazează pe 160 de ani de experienţă şi expertiză. Compania noastră a fost fondată în 1862, când stră-străbunicul meu a deschis un magazin în Viena - astăzi, cea de-a cincea generaţie a familiei Meinl continuă, cu aceeaşi pasiune, misiunea de a produce cafea de cea mai înaltă calitate. Suntem mândri de rolul pe care Julius Meinl l-a jucat în formarea unor experienţe superioare şi momente semnificative pentru oameni din întreaga lume la cafea," spune Christina Meinl, parte din a cincea generaţie a familiei Meinl.