Konica Minolta, Inc. anunţă că mai mult de 54% din vânzările companiei la nivel mondial, în toate domeniile sale de activitate, au fost generate de produse ecologice în anul fiscal trecut, încheiat la 31 martie, transmite un comunicat de presă. Astfel, echipamentele ecologice au însumat vânzări de 547,1 miliarde de yeni (echivalentul a 4,2 miliarde de euro ), cu 13 puncte procentuale mai mult comparativ cu anul fiscal anterior. Konica Minolta a lansat 33 de modele ecologice noi în anul fiscal 2014, atingând un număr total de 147 de astfel de produse în toate domeniile de activitate.
Pentru a fi certificate drept ecologice, în baza unui sistem de certificare introdus în anul 2011, produsele trebuie să îndeplinească o serie de criterii, cum ar fi scăderea emisiilor de CO2 sau utilizarea de materiale reciclate. În acest sens, Konica Minolta desfăşoară programul EcoVision 2050, a cărui principal obiectiv este reducerea emisiior de CO2 ale companiei pe întregul ciclu de viaţă al produselor cu 80% până în 2050, faţă de nivelul din 2005. Efectul de reducere a emisiilor de CO2 în timpul utilizării produselor ecologice ale companiei a fost de 43.000 tone până în prezent, potrivit raportului CSR 2015 publicat recent de Konica Minolta.
Produsele ecologice au un rol foarte important în atingerea următorului prag al Planului ecologic al Konica Minolta pe termen mediu, anume reducerea emisiilor de CO2 din ciclul de viaţă al produselor cu 40%, până la 1,21 de milioane de tone în anul fiscal 2016 .