Centrul comercial Jupiter City Shopping Center din Piteşti devine Supernova Piteşti şi anunţă extinderea cu un nou parc de retail începând cu data de 14 aprilie 2022, ca parte dintr-o investiţie totală ce se ridică la 20 de milioane de euro, se arată într-un comunicat de presă.
Diversificarea portofoliului de branduri şi extinderea suprafeţei comerciale întăreşte poziţia Supernova Piteşti ca una dintre cele mai importante destinaţii de cumpărături din judeţul Argeş şi din regiune, după achiziţia de către Grupul Austriac Supernova în noiembrie 2020.
"Noua identitate Supernova Piteşti reprezintă răspunsul grupului nostru la nevoile comunităţii. Noile facilităţi de care vă puteţi bucura începând de astăzi şi lucrările de modernizare şi dezvoltare aflate în plină desfăşurare reprezintă schimbări mult aşteptate şi necesare, acestea marcând doar începutul angajamentului nostru faţă de nevoile reale şi actuale ale consumatorilor, aliniate la noile tendinţe din retail", a spus Frank Philipp Albert, fondator şi CEO Supernova Group.
Potrivit sursei citate, în urma extinderii, Supernova Piteşti a ajuns la o suprafaţă închiriabilă de aproximativ 53.000 de metri pătraţi, găzduind peste 70 de chiriaşi şi noi magazine, unele dintre acestea în exclusivitate pentru judeţul Argeş. Printre acestea se numără brandurile LPP: Sinsay, Cropp, House şi, în curând, Reserved. Acestora li se adaugă brandurile Takko, Pepco şi Deichmann.
Pentru a marca noua identitate a centrului comercial, Supernova Piteşti va desfăşura o campanie de vânzări în perioada 14-17 aprilie, în baza căreia atât noile magazine cât şi cele consacrate vor oferi reduceri. În plus, clienţii Supernova Piteşti se vor putea înscrie într-o tombolă specială cu premii.
Lucrările de modernizare vor continua şi în perioada următoare la nivelul intrărilor, parcării şi a altor spaţii comune, şi se preconizează ca, până la sfârşitul trimestrului al treilea, o zonă de tip food court, precum şi alte magazine ale unor branduri de fashion să completeze oferta centrului comercial. Toate acestea se vor alătura portofoliului divers ce include mărci cunoscute precum: Carrefour, Decathlon, Media Galaxy, Mobexpert, H&M, Bershka, Stradivarius, Pull & Bear, Intersport, LC Waikiki, CCC, Colin's, New Yorker, Noriel sau Sephora.
După intrarea pe piaţa din România în noiembrie 2020, grupul austriac şi-a consolidat poziţia pe piaţa locală, incluzând în portofoliul său şase centre comerciale Cora, pe care le-a achiziţionat de la Grupurile Louis Delhaize şi Galimmo la finalul anului trecut. Supernova Group se numără printre cele mai importante companii private de imobiliare axate pe proprietăţi de retail de top din Europa Centrală şi de Est. În acest sens, cea mai recentă reuşită a grupului este reprezentată de extinderea centrului comercial Supernova Ljubljana Rudnik, ca urmare a unei investiţii de 70 de milioane de euro. La conferinţa oficială de presă de inaugurare au participat Zdravko Poèival¹ek, viceprim-ministru al Republicii Slovenia şi ministrul dezvoltării economice şi tehnologiei, Zoran Janković, primarul oraşului Ljubljana, şi Frank Philipp Albert, fondatorul Grupului Supernova.