Retailerul Kaufland România a anunţat astăzi, într-un raport, că peste 70% din furnizorii companiei sunt români şi că peste 50% dintre produsele comercializate sunt autohtone, "compania având o politică de achiziţii ce oferă prioritate producătorilor locali".
Compania, unul din cei mai mari angajatori privaţi din ţară, a alocat peste 6 milioane de euro pe an proiectelor pentru dezvoltarea comunităţii.
"Kaufland a investit peste 6 milioane de euro (28.580.183 lei) în comunitate, prin proiectele derulate cu ONG-uri în cursul anului 2016, în cauze sociale, sport, sănătate, educaţie, cultură şi pentru mediul înconjurător", arată raportul, care subliniază că peste 800.000 de oameni au beneficiat de investiţiile Kaufland în comunitate.
Peste 15.000 de români lucrau la Kaufland România în 2016-2017, vârsta medie fiind de 36 de ani, arată raportul publicat de companie.
În prezent, venitul oferit de Kaufland România lucrătorilor comerciali este de 2.800 lei brut pe lună, incluzând atât tichetele de masă, cât şi tichetele cadou oferite de Crăciun şi de Paşte.
De asemenea, peste 110 milioane de euro a investit compania în 2016 în modernizarea şi extinderea reţelei.
În plus, 47% din funcţiile de middle management sunt ocupate de femei, se menţionează în raport.
De asemenea, 47.000 de tone de deşeuri au fost reciclate în 2015 şi 2016, dintre care plastic, ambalaje, baterii, ulei de gătit.
1. Mamă cata minciuna !!!
(mesaj trimis de anonim în data de 08.05.2018, 18:27)
Roșia românească, cazul românesc, crema românească de papuci s-au de față numai de acolo nu o cumperi.