• "Kinecto" cu experienţa a peste şapte ani în servicii de comunicare interactivă, va beneficia de resursele de know how create în cadrul companiilor din grupul TEMPO, propunându-şi astfel, să redefinească lumea digitală
TEMPO Creative Group anunţă intrarea companiei "Kinecto" în cadrul agenţiilor sale specializate printr-un parteneriat care marchează o premieră pe piaţa de comunicare din România - o agenţie independentă de comunicare digitală se alătură unei grup independent de companii specializate de profil pentru a maximiza împreună valoarea adăugată oferită clienţilor. "Kinecto" îşi propune să ofere servicii specializate de "digital interaction" clienţilor tuturor agenţiilor din cadrul Tempo Creative Group şi să adreseze nevoia de dezvoltare a pieţei de specialitate prin soluţii inovative. Compania este deţinută de Radu Ionescu în proporţie de 50% şi Dragoş Grigoriu în proporţie de 50% şi estimează anul acesta venituri provenite din consultanţa în comunicare digitală de 1 milion de euro.
Dragoş Grigoriu, preşedinte TEMPO Creative Group, declară: "Interesul Tempo pentru new media este aproape la fel de vechi ca vârsta agenţiei. În 1999 Tempo participa cu succes la Golden Drum în categoria "self promo" cu o prezentare interactivă a agenţiei, într-o vreme în care cuvântul "interactive" în sine se bucura de foarte puţină notorietate în Romania. Interesul nostru pentru această specialitate a fost unul constant, însă s-a materializat abia acum printr-un parteneriat cu un antreprenor creativ şi o companie care are un portofoliu impresionant de proiecte. Kinecto este compania care răspunde acestor criterii iar Radu Ionescu este antreprenorul alături de care TEMPO Creative Group îşi propune să redefinească lumea digitală şi să ofere valoare consumatorului care explorează această lume."
"Kinecto este una din cele mai experimentate agenţii de comunicare interactivă din România, cu sute de campanii şi proiecte construite local sau chiar internaţional. De altfel, experienţa locală şi mai ales internaţională mi-a arătat că viitorul stă în campaniile integrate, în care digitalul are un loc foarte important şi nu poate fi tratat 100% separat de restul comunicării. Ca antreprenor, am fost întotdeauna deschis la oportunităţi aşa că am hotărât intrarea în parteneriat cu grupul TEMPO, alături de care suntem pregătiţi să învăţăm şi să implementăm proiecte mai provocatoare pentru noi, clienţi şi industrie, care să redefinească noţiunea de interactive", a declarat Radu Ionescu, managing partner Kinecto.
Kinecto reprezintă o echipă de 23 specialişti cu expertiză completă în digital (web, mobile, medii interactive) şi cu experienţa a sute de proiecte pentru clienţi din industria financiar bancară, FMCG, retail, imobiliare, educaţie, industria farmaceutică, industria auto. Portofoliul actual de clienţi după încheierea acestui parteneriat include Audi, Boom, Bancpost, Garnier, Lipton, L"Oreal, Mba Romano-Canadian, Orange, Odyseea Residentail, Kiwi Finance, Piraeus Bank, Sixt New Kopel, Tiriac Imobiliare (Residenz, Stejarii), West Park.
TEMPO Creative Group - unul din cele mai dinamice grupuri de comunicare de pe piaţa românească -, include şapte companii specializate în toate disciplinele ale comunicării ale căror eforturi converg către o activare creativă a consumatorului: TEMPO Creative Service - servicii de creaţie, Rogalski Grigoriu Public Relations - servicii de relaţii publice, Tempo Media - servicii de media planning şi buying, Brand Motion - servicii de strategie de comunicare şi branding, Kinecto - servicii de comunicare digitală, Tempo Action - servicii de BTL şi Tempo Creative Production - servicii de producţie audio, video şi print. Portofoliul de clienţi ai grupului include companii locale şi internaţionale: Agricola Bacău, Alka, Atlas Corporation, Autoklass Center, Bancpost, Baneasa Investments, BDG, Boom, Cetelem, Coca-Cola, Danone, Deloitte Romania, Centrul Comercial Orhideea, Centrul Comercial Tom, Centrul Comercial Felicia, Carrefour, Devin, European Food, Ficosota-Syntez, Franke, Kiwi Finance, Garnier, Heidi Chocolate Suisse, Impact, Ital Food, LVMH ( Moët Hennessy - Louis Vuitton), Lipton, Links Associates, L"Oreal, McDonald"s, Mercedes - Benz, Mba Romano-Canadian, Millennium Bank, NBG Leasing, Orange, Kaercher, Petrom, Piraeus Bank, Posta Romana, Porsche Romania, Prima Heights, Raiffeisen Bank, Romcanada, Scandic Distilleries, Sony Ericsson, Sixt New Kopel, Tenaris Silcotub, Tuborg Romania, Ţiriac Imobiliare, Tiriac Auto Brasov, Zwanenberg, Wizrom, Western Union. Având o tradiţie în educarea unei tinere generaţii în spiritul respectului faţă de adevăratele valori ale acestei industrii, TEMPO este iniţiatorul a două programe de responsabilitate socială: "15forCannes" - un sprijin acordat în fiecare an din 2005 celor mai talentaţi studenţi ai şcolii alternative de comunicare "Gradinita" iniţiată de Teodora Migdalovici, prin care aceştia au acces la seminariile prezentate în fiecare an la festivalul de publicitate de la Cannes, şi Fundaţia "Performanţa dupa Performanţă" care îşi propune să recompenseze performanta echipei olimpice de canotaj a Romaniei ale carei sunt cultivate de Tempo încă din momentul înfiinţării sale, în 1996.