Klarna anunţă o creştere într-o singură lună din al doilea trimestru, conform unui comunicat remis redacţiei.
Sebastian Siemiatkowski, CEO al Klarna, a declarat că: "Sunt extrem de mândru că am revenit la cifre pozitive, cu o lună profitabilă în T2 2023, mult înainte de ţinta pe care am stabilit-o pentru anul acesta. Rezultatele de astăzi combat concepţiile eronate legate de modelul de afaceri al Klarna, demonstrând că acesta este extrem de agil şi sustenabil, în timp ce susţine o bază numeroasă de consumatori să ia decizii financiare sigure. Au existat voci care au susţinut că Klarna se va confrunta cu dificultăţi în climatul macro-economic dur, cu rate ale dobânzilor ridicate, dar, după ce am condus compania prin criza financiară din 2008, ştiam că avem un model de afaceri puternic şi rezistent pentru a ne ajuta. În ciuda mediului volatil, am făcut exact ceea ce ne-am propus".
Potrivit sursei citate, pierderea de credit s-a îmbunătăţit cu -41%, GMV a depăşit comerţul electronic, printr-o creştere cu 14%, iar comerţul electronic global a rămas constant cu 0%.
În comunicat se mai arată faptul că veniturile au crescut cu 17% faţă de anul precedent, la 5.5 miliarde coroane suedeze, iar veniturile pentru comercianţi cu 23%, pe măsură ce au fost semnate noi parteneriate cu Airbnb, Boden, Deichmann, Selfridges, Juventus, AC Milan şi Uniqlo.
Creşterea din SUA este datorată colaborării cu Airbnb.