Kraft Foods România, lider pe piaţa ciocolatei din România va fi prezent începând cu luna aprilie într-o nouă categorie, cea a prăjiturilor, prin lansarea POIANA DULCE.
În ultimii trei ani, piaţa prăjiturilor ambalate a cunoscut o dezvoltare accelerată, observându-se o creştere medie de peste 60%, conform ACNielsen. Potrivit studiilor Daedalus la consumator, aproape 50% dintre aceştia cumpără o prăjitură ambalată cel puţin o dată pe săptămână. "În acest context, prin lansarea noului produs, dorim să intrăm într-o nouă categorie în dezvoltare care completează perfect portofoliul nostru actual, oferindu-ne oportunitatea de extindere a mărcii Poiana", adaugă Peter Mueller Director General Kraft Foods România. Prăjitura este disponibilă în două variante: cremă de cacao - cea mai bine vândută aromă pe piaţa prăjiturilor şi crema de frişcă - o aromă unică pe piaţa din România. Preţul recomandat la raft este de 1 RON.
Prăjiturile Poiana Dulce sunt produse pentru Kraft Foods România de un partener extern, Pan Group Craiova, pe baza unei reţete Kraft. Elementul principal de diferenţiere pentru acest produs este ciocolata Poiana din înveliş, ciocolată produsă în fabrica Kraft din Braşov.
"Suntem încântaţi că am început acest parteneriat cu Kraft Foods România. Investiţia noastră comună depăşeşte 1 milion de Euro, iar până în prezent, la Craiova, au fost deja produse peste 3 milioane de prăjituri. Sunt sigur că experienţa de comercializare a companiei Kraft combinată cu abilităţile noastre de producţie reprezintă o reţetă de succes", spune Florin Busuioc, Director General Pan Group Craiova.
"Aproape 400 milioane de tablete Poiana au fost vândute de la lansare. Dacă unim aceste tablete, am putea acoperi o distanţă de 64.000 km, ceea ce ar însemna o dată şi jumătate lungimea Ecuatorului. Suntem încrezători în faptul că Poiana Dulce va deveni prima opţiune de cumpărare a consumatorilor, atunci când vor achiziţiona prăjituri ambalate, iar această lansare va contribui la înregistrarea unei noi performanţe în cartea recordurilor Poiana", declară Adrian Cernăuţan, Media Manager & Brand Manager Poiana.