Kraft Foods România lansea-ză pe piaţa românească Jacobs Café Latte, un produs nou sub marca Jacobs, marca numărul 1 pe piaţa de specialităţi de cafea (cotă de piaţă valorică), începînd din ianuarie 2006, conform studiilor ACNielsen.
Segmentul de specialităţi de cafea este cel mai dinamic de pe piaţa de cafea, cu o creştere de 90% a volumelor vîndute în 2005, comparativ cu 2004. În acest context, Kraft a înregistrat o creştere cu peste 140% a volumelor vîndute în 2005 faţă de anul anterior, depăşind cifra de 90 de milioane de plicuri vîndute. Kraft Foods este a doua mare companie din lume din domeniul produselor alimentare. Consumatorii au acces la mărcile Kraft preferate, şi anume brînza şi produsele semipreparate Kraft, cafea Jacobs, Gevalia Maxwell House şi Carte Noire, preparate de carne Oscar Mayer, pizza DiGiorno, biscuiţii Oreo, biscuiţii săraţi şi cartofii prăjiţi Ritz Wheat Thins, crema de brînză Philadelphia, ciocolata Milka şi Cote d"Or, cerealele Honey Bunches of Oats, sosurile pentru salată Good Seasons şi băuturile răcoritoare Tang şi Capri Sun.