Lem's, reţeaua de magazine de mobilă produsă în cadrul fabricii Lemet, a atins, în primele nouă luni, o cifră de afaceri de 214,3 milioane lei. Astfel, afacerile Lem's au crescut cu 14% faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent, arată un comunicat de presă, care precizează că investiţiile totale făcute în acest an în extinderea reţelei Lem's se ridică la 10 milioane de lei.
Adrian Rizea, directorul comercial al Lem's, a precizat: "Anul acesta am deschis şase noi showroomuri Lem's, trei dintre ele în centre comerciale mari din ţară. Ne-am concentrat atenţia pe Transilvania, Oltenia, dar şi Bucureşti. În Capitală, acum aproape două luni, ne-am amenajat un nou magazin de 1.400 mp, în incinta ParkLake. Extinderea de anul acesta a venit ca urmare a interesului pentru mobila Lem's înregistrat în inima ţării şi în Capitală. Românii apreciază din ce în ce mai mult mobila de calitate fabricată în România".
Compania a deschis magazine în Sibiu, Braşov, Râmnicu Vâlcea, Horezu, Craiova şi Bucureşti, pe parcursul acestui an.
Reprezentanţii Lem's subliniază că cele mai vândute produse de tapiţerie Lem's, în 2016, sunt canapelele Borgia. "Cele 350 de finisaje de culoare şi tip de material disponibile în depozitul Lemet fac din canapeaua Borgia un produs extrem de versatil. Pielea naturală este şi ea una dintre materialele atractive pentru publicul prezent în magazinele Lem's", spun sursele citate. Adrian Rizea adaugă: "Canapelele au fost dintotdeauna cele mai căutate produse ale noastre, de aceea ne-am şi concentrat pe dezvoltarea câtor mai multe game şi finisaje, pentru a le oferi clienţilor nostri posibilitatea alegerii".
Românii sunt interesaţi din ce în ce mai mult şi de canapele modulare, configurabile pe dimensiuni, care se pot adapta cerinţelor de spaţiu ale utilizatorului, mai spun reprezentanţii Lem's.
Dormitoarele Box lansate vara aceasta au avut mare priză la publicul tânăr, apreciază aceştia, precizând: "Cu design minimalist, modern, colorat, dormitoarele Box se vând pornind de la un preţ de 2.200 lei".
Conform surselor citate, 70% dintre clienţi apelează şi la serviciile de transport şi montaj pe care compania le oferă.
Din datele oficiale ale companiei, reiese că aproximativ 11% dintre cumpărători apelează la posibilităţile de cumpărare în rate.
Compania Lemet a dezvoltat brandul de magazine Lem's pentru desfacerea produselor sale. În prezent, reţeaua Lem's are aproximativ 70.000 mp de retail amenajaţi în aproape toate judeţele ţării. Pe platforma Lemet de la Brebu şi în reţeaua naţională de magazine Lem's activează peste 1.350 de angajaţi.
Fabrica Lemet din Brebu a fost înfiinţată în 1991, în prezent halele de producţie şi depozitare acoperind o suprafaţă de peste 40.000 mp.