Veniturile totale ale Vodafone România au scăzut cu 2,7%, în prima jumătate a anului acestuia, în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Veniturile din servicii se află la valoarea de 158,6 milioane de euro şi continuă să crească la nivelul de bază. Veniturile din servicii raportate au crescut cu 0,2% în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Excluzând impactul tarifelor de interconectare (Mobile Termination Rates), veniturile din servicii au crescut cu 0,8%, se arată într-un comunicat remis Redacţiei noastre.
La 30 iunie 2019, Vodafone România înregistra o bază de clienţi mobili de 9,024 milioane. Faţă de perioada similară a anului trecut, baza de clienţi mobili a crescut cu 1,4%.
Murielle Lorilloux, CEO Vodafone România, citată în comunicat, a declarat: "În acest trimestru, am continuat să ne concentrăm pe misiunea noastră de a conecta pentru un viitor mai bun prin lansarea primei reţele 5G în România. Într-o eră în care persoanele şi dispozitivele sunt interconectate, unde clienţii se bucură de datele mobile la o calitate şi viteze superioare, am menţinut investiţiile semnificative. Suntem entuziasmaţi de aprobarea recentă a Comisiei Europene privind achiziţia UPC şi suntem încrezători că va aduce multe beneficii României, permiţându-ne să fim un catalizator pentru inovaţie şi digitalizare".
Vodafone România este o divizie a Vodafone Group Plc., unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicaţii mobile din lume, care oferă o gamă de servicii ce include voce, mesaje, date şi comunicaţii fixe.