Numărul clienţilor care beneficiează de serviciile operatorului de telefonie mobilă COSMOTE, a ajuns la sfîrşitul primului trimestru al acestui an la 275.521, ceea ce reprezintă o cotă de piaţă de aproximativ 2%. Politica companiei de introducere a sistemului de tarifare unică la cele mai accesibile preţuri de pe piaţă a atras 226.587 de noi clienţi în primele patru luni de la lansare.
În acest moment, 228.682 clienţi COSMOTE au optat în proporţie de 83% pentru serviciile preplătite pe cartelă, majoritatea provenind în urma campaniei revoluţionare care a oferit 2000 de minute lunare în reţea pentru numai 3 euro pe lună. Oficialii companiei subliniază reacţia pozitivă a pieţei faţă de ofertele COSMOTE, apreciind că aceste rezultate se menţin în graficul propus şi consideră că şi în următoarele trimestre vor avea cel puţin acelaşi număr de utilizatori.
De altfel, prin achiziţionarea lanţului de distribuţie Germanos şi prin parteneriatele cu Internity şi alţi dealeri independenţi, COSMOTE va beneficia de un avantaj competitiv semnificativ în atragerea de noi clienţi. Produsele şi serviciile COSMOTE se găsesc în prezent în 400 magazine din ţară. În primul trimestru, compania a investit 19,1 milioane euro în dezvoltarea, modernizarea şi optimizarea reţelei şi în lansarea comercială a noului brand. Tot în această perioadă, COSMOTE România înregistrat venituri din servicii de 6,1 milioane euro, iar valoarea EBITDA este de 12,3 milioane euro.