În primele 9 luni din acest an, afacerile reţelei de magazine LEM'S (ale producătorului de mobilă Lemet) au ajuns la 162 de milioane de lei, depăşind cu 10% aceeaşi perioadă a anului trecut, potrivit unui comunicat trimis astăzi redacţiei.
Reţeaua de magazine LEM'S a investit 2 milioane de lei în cel mai mare magazin al său din România, în Vulcan Value Center. Lemet a deschis al treilea magazin din acest an în Complexul Comercial Vulcan Value Center din Bucureşti. Noul spaţiu comercial LEM'S măsoară 2.000 mp şi se întinde pe două niveluri. Cu magazinul din Vulcan, reţeaua LEM'S ajunge la o suprafaţă totală de retail de peste 66.000 mp la nivel naţional. De la începutul acestui an, LEM'S şi-a extins reţeaua cu alte două magazine de peste 1.200 mp, situate în Oneşti şi Botoşani, investind 2,5 milioane lei.
Adrian Rizea, director comercial LEM'S, a declarat: "Acum, reţeaua LEM'S numără trei magazine proprii doar în Bucureşti: unul în Dristor, altul în Obor şi al treilea (...) în Vulcan Value Center. Cele trei magazine se întind pe suprafeţe mai mari de 1.000 mp, fapt ce ne oferă posibilitatea să expunem o mai mare varietate de mobilier. Reţeaua de magazine LEM'S acoperă în Bucureşti peste 4.000 mp de showroom. Capitala deţine acum prima poziţie în topul vânzărilor reţelei LEM'S", a mai spus Rizea.
Atât în fabrica Lemet, cât şi în reţeaua LEM'S activează peste 1.350 angajaţi. Fabrica Lemet din Câmpina a fost înfiinţată în 1991, în prezent halele de producţie acoperind o suprafaţă de peste 35.000 mp. Capacitatea actuală anuală de prelucrare a fabricii de mobilă Lemet este de aproximativ 3,5 milioane panouri prelucrate tip PAL. Liniile de producţie sunt complet automatizate.