Agenţia Leo Burnett a obţinut 5 premii Effie şi cele mai multe nominalizări dintr-un total de şapte campanii submise la cea de-a doua ediţie EFFIE Awards organizată în România. Premiul Gold Effie a fost obţinut de Leo Burnett la categoria "Bunuri de folosinţă îndelungată" pentru una dintre cele mai cunoscute campanii realizate în 2004: campania "Războiul stelelor" pentru Teletech, client Altex.
Două distincţii Silver Effie au fost obţinute la categoria "Produse non alimentare" pentru campania Bonux "Tanti Maria-Lemon Freshness Iniţiative", client Proc-ter&Gamble România şi la categoria "Media & Divertis-ment" pentru campania Antipa "Nu se uită uşor", client Muzeul Antipa.
Leo Burnett a mai cîştigat două Bronze Effie la următoarele categorii: "Media&Divertisment" pentru campania "Cititori mai inteligent" realizată pentru Academia Caţavencu şi la categoria "Băuturi non alcoolice" pentru campania Prigat Nectar, client Quadrant Amroq Beverages.
Leo Burnett România este agenţia cu cea mai bună strategie şi creaţie din România, conform studiului AdMarket 2004. Leo Burnett România este deţinătoarea titlului de Agenţie a Anului în 2003 şi 2004 şi prima agenţie românească finalistă la Cannes.