Libris aniversează 30 de ani şi peste 18 milioane de titluri vândute cu o nouă identitate vizuală, marcând astfel trecerea într-o nouă etapă de dezvoltare a librăriei online, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
De-a lungul celor trei decenii şi două generaţii de librari, peste 1,6 milioane de cititori au cumpărat cărţi, iar recordul de vânzări a venit pe 30 noiembrie 2020, când au fost expediate 17.500 de volume.
Românii citesc mai mult, mai variat, iar recomandările şi portofoliul curatoriat reprezintă argumente importante în decizia de cumpărare. Libris marchează trei decenii de existenţă pe piaţa de carte cu o nouă identitate vizuală şi demararea unui plan amplu de investiţii în experienţa cititorilor pe site, dar şi în afara acestuia, prin interacţiuni culturale cu scriitori sau echipa Libris.
Aşa cum cărţile cele mai iubite au nevoie din când în când de o reeditare, şi nouă ne-a venit rândul să ne prezentăm cu o copertă nouă în faţa cititorilor, mai atractivă, mai dinamică şi mai actuală. Ne inspirăm din alegerile cititorilor noştri în aceeaşi măsură în care ne propunem să oferim la rândul nostru inspiraţie, a explicat Laura Ţeposu, CEO Libris.