În cadrul proiectului de promovare a ţării noastre prin noua identitate definită prin brandul naţional de turism, Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului a lansat procedura de achiziţie a serviciilor privind organizarea evenimentelor de promovare şi dezvoltare a destinaţiilor şi produselor turistice derulate de Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului în ţară şi în străinătate în anul 2011, potrivit unui comunicat de presă transmis redacţiei.
Finanţarea este asigurată din fonduri europene nerambursabile, prin Programul Operaţional Regional, axa 5, operaţiunea "Crearea unei imagini pozitive a României ca destinaţie turistică prin definirea şi promovarea brandului turistic naţional".
Valoarea estimată a achiziţiei este de 2.000.000 euro (fără TVA), iar procedura de atribuire este licitaţia deschisă, în conformitate cu legislaţia care reglementează domeniul achiziţiilor publice. Durata contractului de achiziţie publică este de 1 an calendaristic de la data semnarii de către ambele părţi. Criteriul utilizat în stabilirea ofertei câştigătoare este cea mai avantajoasă ofertă din punct de vedere economic.