Începând cu 1 martie 2022, venitul mediu lunar brut câştigat de un vânzător la angajarea în Lidl România va fi de peste 4.950 de lei, adică aproximativ 2.900 lei net, potrivit unui comunicat de presă al companiei. Astfel, Lidl îşi consolidează poziţia ca lider al angajatorilor de top din retailul de profil.
În anul financiar 2022, cel mai mic venit mediu lunar realizat de un vânzător la angajarea în Lidl România va fi de 4.950 de lei brut (aproximativ 2.900 de lei net), sumă ce include salariul, tichetele de masă, primele anuale de Paşte şi de Crăciun, un bonus anual, precum şi alte tipuri de bonusuri şi sporuri. Astfel, toţi angajaţii Lidl România activi pe întreg parcursul anului financiar 2022 vor primi, odată cu salariul aferent lunii februarie 2023, un bonus anual echivalent cu valoarea salariului de bază al acestora din luna respectivă. Pentru angajaţii care se vor alătura echipei Lidl pe parcursul anului financiar, bonusul acordat va fi calculat proporţional cu perioada lucrată.
Potrivit sursei citate, în plus, angajaţii Lidl se bucură, în primii ani de colaborare, de creşteri salariale anuale garantate.
Lidl pune oamenii în centrul activităţii sale şi, de aceea, investeşte constant în îmbunătăţirea pachetului de beneficii oferit. Lidl România rămâne unul dintre angajatorii ce oferă printre cele mai multe zile libere din retailul alimentar. Numărul de zile de concediu acordate creşte progresiv în primii ani de activitate în companie, ajungând astfel la un număr maxim de 27 de zile de concediu. Acestea includ şi o zi liberă cu ocazia zilei de naştere. În plus, Lidl este primul retailer din România care a implementat, începând cu decembrie 2013, politica de a oferi două zile libere angajaţilor din magazine atât de Crăciun, cât şi de Paşte.
Lidl îşi consolidează poziţia de lider al angajatorilor din retailul de profil şi prin celelalte beneficii oferite echipei. Pe lângă asigurarea de sănătate privată, angajaţii beneficiază de o asigurare de viaţă valabilă oriunde în lume, care acoperă cazurile de accident, cele de îmbolnăvire, dar şi servicii speciale care au acoperire şi în cazul îmbolnăvirii ca urmare a infectării cu virusul SARS-CoV-2.
Dezvoltarea angajaţilor este o prioritate pentru Lidl, iar compania investeşte constant în acest domeniu. Pe lângă beneficii precum abonamente la platforma Bookster şi oferte speciale la abonamentele de fitness, toţi membrii echipei Lidl se bucură de programe de formare personalizate în funcţie de nevoile lor de dezvoltare. Astfel, orice angajat din magazine, depozite sau sediile administrative are posibilitatea de a-şi dezvolta cariera şi poate fi promovat pe poziţii de management.