Campania de lansare a catalogului primavară-vară este primul proiect pe care La Redoute şi Lowe PR îl dezvoltă în 2011, arată un comunicat remis redacţiei.
Lowe PR a dezvoltat primele proiecte pentru brandul internaţional La Redoute anul trecut în urma câştigării unei licitaţii. Parteneriatul a fost extins anul acesta şi va include tool-uri noi, cu focus pe servicii de PR online şi comunicarea brandului în zona de media relations.
"La Redoute este un business articulat în sfera digitală, iar pentru noi comunicarea în acest spaţiu este esenţială. Mizăm pe expertiza pe care Lowe PR o deţine în zona online, pe creativitatea şi apetenţa echipei pentru tot ceea ce este nou în acest domeniu, atuuri care ne vor ajuta să creionăm împreună o strategie de online eficientă", spune Ioana Cofaru, Executive Manager La Redoute România.
Lowe PR va gestiona într-o primă etapă lansarea noului catalog primavară-vară La Redoute care propune patru trenduri, fiecare reflectând un tip de personalitate: Urban Minimalist, City Safari, Romantic Vintage şi Colour Splash.
"Avem bucuria să lucrăm cu clienţi care au înţeles cât este de important să comunice în zona online, ceea ce ne-a determinat să fim în permanenţă cu un pas înainte şi să dezvoltăm servicii noi specifice acestui mediu de comunicare. Ne va ajuta mult în creionarea strategiei faptul că brandul La Redoute are ca şi consumatori oameni tineri, educaţi şi care sunt foarte activi în mediul online şi dispuşi să încerce lucruri noi", spune Monica Botez, PR Director Lowe PR.