Grupul francez LVMH, produ-cător de articole de lux, intenţionează să vîndă Casa de Modă Christian Lacroix către al doilea distribuitor american duty-free, ca mărime, "Falic Group", informează Le Nouvel Observateur. Potrivit acestei publicaţii, directorul executiv al LVMH, Bernard Arnault, care a lansat, în 1987, marca Lacroix, a decis să vîndă divizia menţionată - care nu a stat niciodată prea bine cu vîn-ză-rile, ca să-şi concentreze activitatea pe mărcile cu potenţial de creştere. Grupul LVMH a luat în discuţie viitorul mărcii Lacroix vreme de cîteva luni bune anul trecut, însă pînă în vară nu s-a pus în discuţie vînzarea Casei de Modă. Surse din interioriul industriei de profil, citate de agenţiile de presă străine, menţionează că decizia privind vînzarea Lacroix a fost luată toamna trecută.
"Falic" are vînzări anuale de 620 milioane de dolari. Pe de altă parte, Lacroix îşi va prezenta colecţia haute couture de primăvară-vară 2005 la Paris, în data de 25 ianuarie. Lacroix este şi designerul Casei de Modă italiene Emilio Pucci, controlată tot de LVMH.