Curandera.ro lansează două colecţii noi de bijuterii. Acestea vin în completarea celor peste 40 de piese deja existente, cu care brandul de bijuterie contemporană - 100% românesc - s-a lansat pe piaţă în luna iunie, potrivit unui comunicat de presă al companiei.
Antreprenoarea Anca Negescu estimează vânzări triple pentru finalul acestui an, în mare parte provenite din noile piese lansate.
Anca Negescu, fondatoarea brandului Curandera a spus: "Prin cele două noi ediţii lansate pentru luna decembrie, o colecţie de bijuterie şi ilustraţie de Crăciun, şi o linie dedicată iubitorilor de câini şi de pisici, am urmărit să păstrăm linia inedită a brandului, care, dincolo de design, transmite un mesaj de echilibru, de suport şi sprijin în vremuri incerte. Îngerul delicat ales pentru a marca sărbătoarea Crăciunului simbolizează energia protectoare, benefică şi călăuzitoare. De asemenea, la baza colecţiei dedicate celor care iubesc animalele stau studii care confirmă că nivelul de stres şi incidenţa bolilor cardiovasculare este mai mică la cei care au câini sau pisici."
Astfel, Guardian Angel cuprinde coliere, pandantive şi brăţări din aur şi argint, iar piesa de referinţă a liniei este varianta îngerului păzitor care poartă un diamant în dreptul inimii. Această linie conţine şi o ilustrată dedicată Crăciunului, în ediţie limitată.
Kitty Love & Puppy Love conţine bijuterii din aur şi argint pentru copii, care pot însă fi purtate şi de către adulţi. Colecţia cuprinde inele, coliere, cercei şi brăţări şi celebrează beneficiile extraordinare pe care le are iubirea dintre oameni şi animalele lor de companie, în cazul acesta, câini şi pisici.
Preţurile pentru noile produse lansate în ediţie limitată - ca de altfel toate piesele Curandera - variază între 75 de lei şi 800 de lei, sunt din aur şi din argint.
Primele 4 luni de la lansare au fost marcate de o creştere continuă pentru Curandera.ro, de 25% lunar, după care evoluţia a stagnat. Dinamica pozitivă a revenit în luna noiembrie, pe fondul Black Friday, dar nu numai, iar perspectivele de creştere se menţin şi pentru finalul anului. De altfel, luna noiembrie a adus şi o modificare în comportamentul cumpărătorilor, aducând o creştere a vânzărilor online prin canalele proprii, website şi, mai ales, social media.
Anca Negescu a precizat:"Observ deja o tendinţă de creştere şi cifrele arată acum că luna decembrie are potenţialul de a tripla vânzările dintr-o lună medie. Din experienţa personală, pot spune că sunt fluctuaţii pe piaţa de bijuterie şi un comportament atipic al cumpărătorilor. Contextul este complet diferit de cel al anilor precedenţi, când existau mereu târguri de design şi evenimente în cadrul cărora publicul cumpăra constant bijuterii. Acum observ că mulţi aşteaptă ocazii precum Black Friday, aniversări şi sărbători importante pentru a face achiziţia."
Clienţii Curandera.ro sunt preponderent femei (85%), cu vârsta medie 30-45 de ani, cu profesii liberale, dar un procent similar provine şi din mediul corporate. De asemenea, clienţii
Deşi comparativ cu anii precedenţi clienţii sunt mai rezervaţi în a face achiziţii, iar procesul durează mai mult decât în mod obişnuit, valoarea achiziţiilor a crescut. Bugetele alocate pentru cumpărarea pieselor de pe Curandera.ro se încadrează între 300 şi 600 de lei, în creştere în ultima perioadă, pe fondul sezonului de reduceri şi în contextul sărbătorilor.
Coşul mediu conţine 1-3 piese, iar 60% dintre clienţi revin pentru o nouă achiziţie în decurs de 3 luni şi/sau recomandă brandul generând alte achiziţii. De asemenea, orientarea este către piese din aur, considerate o investiţie, mai puţin spre cele din argint, care se situează ca valoare de preţ la aproximativ o treime faţă de cele din aur.