Pentru DY Fashion, brand românesc ce activează pe piaţa de fashion online din 2012, începutul lui 2023 a adus o creştere a vânzărilor cu 15% faţă de aceeşi perioadă a anului trecut, iar în luna Mai s-a observat o creştere de 20%. Pentru 2023, retailerul online românesc estimează o creştere de 15% a cifrei de afaceri, respectiv o CA de aproximativ 5.7 milioane euro, confom unui comunicat remis redacţiei.
"Pentru noi, primele luni din an au venit cu o creştere de 15% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. O schimbare semnficativă s-a observat în luna Mai, unde am înregistrat o creştere de 20% ca urmare a lansării unei campanii la TV, conform comunicatului.
Pentru 2023 estimăm o creştere de 15% a cifrei de afaceri, ceea ce înseamnă să ajungem la aproximativ 5.7 milioane euro. Noi mizăm pe o uşoară creştere dacă tendinţele se păstrează.
Piaţa de fashion este foarte dinamică şi în continuă creştere. În ceea ce priveşte zona de fashion online din România, probabil 2023 va fi un an per total de creştere cu 10-15% faţă de anul trecut. Consider că acest segment va avea o creştere in următorii ani, iar începând cu 2024 şi cererea o să fie mai mare", spune Dragoş Aipu, co-fondatorul magazinului online DY Fashion.
În perioada Ianuarie-Mai 2023, bonul mediu de cumpărături a fost de 350 de lei iar o comandă pe www.dyfashion.ro a avut în medie 1.3 produse. În prezent, cele mai multe vânzări şi numărul cel mai mare de cliente se înregistrează în Bucureşti, Timişoara, Cluj, jud. Prahova, Iaşi, Braşov şi jud. Dolj.
Unul dintre obiectivele principale ale companiei româneşti DY Fashion continuă să fie dezvoltarea brandului propriu DY Fashion şi diversificarea gamei de produse ce poartă eticheta DY Fashion. În prezent, brandul propriu reprezintă 20% din cifra de afaceri a companiei.
"Ponderea brandului propriu s-a triplat faţă de anul trecut în aceeaşi perioadă, ceea ce este o veste bună pentru noi şi ne motivează pe mai departe în creşterea lui. Ne-am îndeplinit obiectivul de a atinge 20% din cifra de afaceri cu brandul propriu. Putem spune că am şi depăşit usor acest obiectiv întrucât în primele 3 luni ale anului acest procent a ajuns chiar spre 30%.
În continuare vom miza pe aceleaşi branduri româneşti pe care le avem în portofoliu, pe care clientele noastre le cunosc deja şi sunt bine familiarizate cu ele. Si bineînţeles, cum spuneam anterior, vom pune accentul pe îmbunătăţirea propriului brand", susţine Dragoş Aipu.
Printre cele mai căutate rochii pe www.dyfashion.ro sunt cele pentru ocazii speciale şi cele casual, iar clientele le aleg pentru calitate şi eleganţă.
"Ca tendinţă, am observat o preferinţă mai mare a clientelor către rochiile mai simple, vaporoase, lejere, cu detalii care să atragă atenţia. În această perioadă, cel mai mult sunt căutate rochiile elegante, însă nu au fost neglijate nici cele casual. Din perspectivă cromatică, în topul celor mai căutate rochii sunt cele de culoare neagră, verde, magenta şi culori pastelate.
Din luna Mai până în luna Septembrie ne concentrăm pe categoriile de rochii de ocazie, dar şi pe cele de zi. În această vară vom pune accentul pe partea de rochii pentru evenimente. Avem în plan sa diversificăm gama de produse de pe www.dyfashion.ro, iar din toamnă pregătim câteva surprize pentru clientele noastre", spune Irina Aipu, co-fondatoarea brandului DY Fashion.