Retailerul spaniol de modă vestimentară "Mango" va deschide anul viitor, în centrul comercial Cocor, un magazin de 800 de metri pătraţi sub cel mai nou concept adoptat la nivel global, potrivit unui comunicat al agenţiei imobiliare DTZ Echinox, care a asistat Cocor în tranzacţia de închiriere.
Magazinul va ocupa câte 400 metri pătraţi din parterul şi etajul 1 al centrului comercial şi va cuprinde toate colecţiile, inclusiv pentru bărbaţi şi copii.
"Deschiderea Mango face parte dintr-un plan extensiv al administraţiei Cocor menit să repună centrul comercial pe harta celor mai relevante destinaţii de shopping din Bucureşti. Locaţia, dar şi istoria clădirii, împreună cu o poziţionare de nişă sunt principalele atuuri care vor fi exploatate de Cocor în acest demers", arată sursa citată.
Primul pas în implementarea planului de repoziţionare iniţiat de Cocor a fost realizat prin deschiderea magazinului "flagship" Terranova (în decembrie 2012) şi a supermarket-ului Billa (în octombrie 2013), demers care continuă cu Mango şi urmează să fie definitivat prin atragerea unor noi ancore pe etajele superioare.
"În contextul pieţei actuale, având în vedere discuţiile pe care le avem şi cu alţi retaileri importanţi din piaţă, considerăm că centrul comercial Cocor are toate premisele să cunoască o dezvoltare solidă şi să îşi atingă potenţialul maxim în următorii ani", a declarat preşedinte CA al Cocor, Florea Popescu.
Cocor mai include retaileri precum Steilmann, Yokko, PNK Casual şi Guara, dar şi Galeria Designerilor Români.
DTZ Echinox se ocupă din decembrie anul trecut de administrarea centrului comercial, dar şi de servicii de consultanţă strategică privind repoziţionarea şi închirierea.