Agenţia de turism Marshal Turism a înregistrat în 2007 o cifră de afaceri de aproximativ 26 milioane de euro şi estimează pentru anul în curs creşterea acesteia cu circa 30%, a declarat, directorul de marketing al agenţiei, Cristian Ghiţă, pentru NewsIn
Potrivit acestuia, în 2007 circa 34.000 de persoane au călătorit utilizând serviciile agenţiei, iar 2.800 de turişti au ales ca destinaţie Bulgaria. De asemenea, alte destinaţii care au atras anul trecut mulţi turişti au fost Spania, Franţa, Austria, Italia, Grecia şi Turcia.
În 2008, compania va promova destinaţii exotice precum Mauritius, Zanzibar, ST Maarten şi va introduce în ofertă destinaţii exotice noi precum Maldive, Jamaica sau Caraibe. "Marshal Turism oferă clienţilor săi pachete turistice oriunde în lume, în funcţie de preferinţele acestora. Am remarcat că a crescut numărul solicitărilor pentru destinaţiile exotice ceva mai îndepărtate, ca Jamaica Republica Dominicană şi Caraibe", a precizat Cristian Ghiţă.
Directorul de marketing al agenţiei de turism a spus că Marshal Turism are în plan pentru anul curent să îşi extindă reţeaua de agenţii locală, în sistem de franciză
Conform datelor companiei, în ceea ce priveşte cifra de afaceri a anului 2006, aceasta a fost de 20 milioane de euro.