Mazda a înregistrat o creştere semnificativă a vânzărilor în primele nouă luni ale acestui an în România, constructorul japonez comercializând în această perioadă 585 de unităţi, cu 43% mai multe faţă de perioada similară a anului trecut, arată un comunicat al companiei remis redacţiei.
Potrivit datelor prezentate, cel mai bine vândut model în primele trei trimestre ale acestui an a fost SUV-ul CX-5, cu 250 de unităţi, reprezentând o creştere cu 55% comparativ cu perioada similară din 2013, în timp ce volumul vânzărilor Mazda3 a crescut cu 51%, la 192 de unităţi. Mazda6 încheie top 3 cele mai vândute modele ale constructorului cu 140 de autoturisme comercializate, în creştere cu 26% faţă de anul trecut.
"Mulţumită noii generaţii de modele am continuat să creştem pe parcursul acestui an şi am avut o dinamică superioară pieţei. Cel mai căutat model Mazda este în continuare CX-5. Acesta se poziţionează foarte bine în segmentul SUV, care are o pondere însemnată în piaţă. Toate cele 3 modele care au contribuit la această creştere importantă integrează suita de tehnologii inovatoare SKYACTIV, care permit un consum scăzut şi designul premiat KODO", a declarat Dragoş Grapinoiu, Marketing Manager Mazda.
Gama Mazda a fost completată recent cu a patra generaţie a celui mai vândut roadster din toate timpurile, MX-5, urmând ca şi noua subcompactă Mazda2 să fie prezentată la nivel mondial şi european în această toamnă.